Microsoft Dynamics CRM

Online-Kundenbeziehungsmanagement-Lösung

4,3 /5 (3775 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!

Microsoft Dynamics CRM Übersicht

Was ist Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM Online bietet eine leistungsstarke CRM-Software als Cloud-Service von Microsoft. Sie bietet von überall aus Sofortzugriff, vorhersehbare Pay-as-you-go-Preise und ein finanziell gesichertes Service-Level-Agreement (SLA).

Microsoft Dynamics CRM Übersicht

Kosten

Beginnt ab
10,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Microsoft Dynamics CRM Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Asien, Australien, Kanada, China, Europa und 5 weitere , Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika, Mittlerer Osten und Afrika
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Dänisch, Niederländisch und 15 weitere , Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

Screenshots

Microsoft Dynamics CRM Screenshot: CRM Apps
Microsoft Dynamics CRM Screenshot: CRM Apps

Microsoft Dynamics CRM Bewertungen

Microsoft Dynamics CRM Bewertungen

Gesamtbewertung
4,3
/
5
Ausgezeichnet
1778

Sehr gut
1455

Durchschnitt
434

Gering
82

Schlecht
26

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4
Kundenbetreuung
4,2
86% haben diese Anwendung empfohlen
Ty C.

Dynamics in a league of it's own

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.


Mit Google übersetzen
Agnes M.

Good System for Savings and Credit Coopertaive Societies

I loved Dynamics, its ease of implementation and use.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Master Planning From Dynamics 365

its amazing, no one can compete this software.i am using Master planning AX.its save a lot of time and working load.From business planning to MRP,CRP and supply chain each and every business need is covered.i will suggest every planner to enjoy working on Dynamics 365 Master Planing AX.


Mit Google übersetzen
Julia T.

There's Potential

We are not using the application at all in the way we had envisioned and I am looking at other Microsoft partners that could help as well as altogether switching to other applications for contact management.


Mit Google übersetzen
Fernando M.

Gran herramienta

Uso diario para mantener integrados a todos los involucrados en las oportunidades.
Es sencillo dar de alta las cuentas, los clientes y las oportunidades


Mit Google übersetzen
Ty C.
Branche: Papier & forstwirtschaftliche Erzeugnisse
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Dynamics in a league of it's own

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 15.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I have tried other CRM's in my career but none of them come close. The future of this product is incredibly bright and the cost to entry is so low that there is no reason not to give it a shot if you think it can help you. The Microsoft account management team will work with you to find the right fit for your needs and set you up for success.

Vorteile

I have used this software for over 7 years and over those years have seen it grow and improve at a remarkable rate. With the introduction of Flow/Power Automate and Canvas Apps the abilities of this business application stack are unmatched. You are truly only limited by your own imagination. Microsoft provides great account management resources that will help keep you on the cutting edge.

From a price perspective, Dynamics is very competitive. What you get out of the box cannot be touched by any competitor namely, Salesforce. You will spend a fortune to get the same utility from a Salesforce implementation.

Salesforce and competitors also do not have anything like Azure. Having all of your business application ecosystem under such an umbrella is incredibly powerful.

Nachteile

I have had less than ideal interactions with support. Mostly they are positive but often times they don't typically know enough about the product and will ask me for information that i already provided in detail upon initial case submission. That being said, this product is innovating and improving so much you can't possibly expect all the people supporting it to be 100% on top of their game. They SHOULD be but realistically you are going to run into people that are just intermediaries between you and someone that can actually help. This isn't really a Dynamics issue at all but you will need to rely on support if you go with an online installation.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Agnes M.
Branche: Bankwesen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Good System for Savings and Credit Coopertaive Societies

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 2.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

I loved Dynamics, its ease of implementation and use.

Vorteile

The system was easy to customize. We were able to add membership modules which captured all the biodata of the Sacco's membership which is roughly 20,000 members. This data could easily be retrieved at a click of a button without buffering or delays. We went ahead and captured passport photos and even digital signatures and ID photocopies of the members and the system did not crash.

The reporting module is easy and simple, there are sample reports and we were able to also create so many ad hoc reports without a challenge. The reports we could export to different formats for further analysis out of Dynamics.

The Asset management module also worked so well for us, we were able to have all the assets captured into the system and their depreciation done well and on time.

We customized the Financial/operations module which captured the Sacco loaning/lending to the members and how they were able to repay the loans on time taking into consideration the loan aging process.

Over all this is a good software but it needs some technical know how to customize and tweak areas of interest and you will be able to automate the whole business.

Nachteile

The software needs some improvement on the financial module. The new IFRS 9 Accounting Standard being implemented by savings and lending cooperative societies require that the data is captured accurately and the reporting is accurate. This is still a challenge.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Textilien
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Master Planning From Dynamics 365

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 25.6.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

its amazing, no one can compete this software.i am using Master planning AX.its save a lot of time and working load.From business planning to MRP,CRP and supply chain each and every business need is covered.i will suggest every planner to enjoy working on Dynamics 365 Master Planing AX.

Vorteile

Microsoft Dynamics provide outstanding services in planning and execution.Master planning AX Such a cool and efficient business planning Software.We can plan Meterial,Inventory and capacity as well.
Second best services is manufacuring Execution and controling. i can change day to day business planing by focusing on master production schedule.its give alerts whether production following the business plan or not. Third one its linked to many distributer,we can control supply chain and procurement by interacting through dynamics.

Nachteile

Its too expensive.
its layout must be better a little bit.
Sometime processing and saving become slow.
interface is not much friendly on mac.
There are too many functions sometime i am confused which funtion is actually i needed.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Julia T.
Branche: Anwaltskanzlei
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

There's Potential

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 1.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

We are not using the application at all in the way we had envisioned and I am looking at other Microsoft partners that could help as well as altogether switching to other applications for contact management.

Vorteile

I chose Dynamics 365 because we are already using Microsoft products and wanted a seamless integration to our CRM. I was drawn to the simplicity of the application and ability to customize within the application from the demo.

Nachteile

When I started working with a Microsoft partner to customize the application, I quickly became frustrated due to the number of errors and roadblocks that came with the integration and implementation process. I had evaluated our situation very carefully to ensure we had the required technical specifications and would be a good fit for our company; however, I was thrown off by the requirements that we could not face.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 4.0/10

Fernando M.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Gran herramienta

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 17.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Uso diario para mantener integrados a todos los involucrados en las oportunidades.
Es sencillo dar de alta las cuentas, los clientes y las oportunidades

Vorteile

Permite llevar el seguimiento de las oportunidades con todos los involucrados

Nachteile

Me gustaría mayor facilidad de integración de los contactos que ya se tienen en LinkedIn o en Outlook

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
7,9/10
Basierend auf 3.775 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Microsoft Dynamics CRM Preis

Microsoft Dynamics CRM Preis

Beginnt ab
10,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Basierend auf 3.775 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Microsoft Dynamics CRM Funktionen

Microsoft Dynamics CRM Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 3.775 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Zusätzliche Informationen für Microsoft Dynamics CRM

Zusätzliche Informationen für Microsoft Dynamics CRM

Schlüssel-Features von Microsoft Dynamics CRM

  • Backup und Recovery
  • Datenmigrations-Tools
  • Port- und Netzgeräte-Überwachung
  • Proaktive Reaktion auf Warnungen
  • Unbegrenzte Anwendungs-Fehlerbehebung

Microsoft Dynamics CRM Häufig gestellte Fragen

Microsoft Dynamics CRM Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Microsoft Dynamics CRM.

F. Welche Preispläne bietet Microsoft Dynamics CRM an?

Microsoft Dynamics CRM bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 10,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM bietet die folgenden Funktionen:

  • Backup und Recovery
  • Datenmigrations-Tools
  • Port- und Netzgeräte-Überwachung
  • Proaktive Reaktion auf Warnungen
  • Unbegrenzte Anwendungs-Fehlerbehebung

F. Wer sind die typischen Nutzer von Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Microsoft Dynamics CRM unterstützt?

Microsoft Dynamics CRM unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (vereinfacht), Chinesisch (traditionell), Dänisch, Niederländisch, Englisch, Finnisch, Französisch, Deutsch, Hebräisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Spanisch, Schwedisch, Türkisch

F. Welche Preispläne bietet Microsoft Dynamics CRM an?

Microsoft Dynamics CRM hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Microsoft Dynamics CRM mobile Geräte?

Microsoft Dynamics CRM unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Microsoft Dynamics CRM?

Microsoft Dynamics CRM kann in folgende Anwendungen integriert werden:

3CLogic, AnytimeCollect, Customer Thermometer, Five9, KOOKOO CloudAgent, OneSpan Sign, Pardot, Vivocha, Vocalcom, WhosOn

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Microsoft Dynamics CRM an?

Microsoft Dynamics CRM bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Forum, Online-Support, Telefon-Support, Wissensdatenbank