
Accelo
Über Accelo
Accelo kombiniert die wichtigsten Anforderungen deines Vertriebs – Projektmanagement, Vorschuss, Servicetickets und Zusammenarbeit– in einer Plattform für kleine und mittlere Serviceunternehmen und macht es dann einfach, Arbeit zuzuweisen, Fortschritte zu verfolgen sowie Budgets und Rentabilität in Echtzeit anzuzeigen. Mit Accelo erhältst du Einblick in die Leistung deines gesamten Unternehmens, sodass du die Arbeit, die deine Kunden lieben, problemlos ausführen kannst.
Module
Kunden und Kontakte: Eine leistungsstarke und dennoch nutzerfreundliche Kundendatenbank, mit der du die gesamte Korrespondenz, Verkäufe, Arbeit und Rechnungen mit und von Kunden schnell und einfach anzeigen kannst.
Verkauf und Marketing: Vermarkte an deine Leads und Kunden und verwalte anschließend den Verkaufsprozess und das Antragsverfahren – ein schnelles, einfaches, für den professionellen Service-Vertrieb entwickeltes Modul.
Aufträge und Projekte: Voll funktionsfähige Auftragsverfolgung und Projektmanagement, das auf die von Serviceprofis geforderte Flexibilität ausgelegt ist. Verwalte Projekte, Budgets, Zeit und Aufgaben sicher und leicht – und das alles an einem Ort.
Probleme und Leistungen: Erbringe hervorragende Leistungen und biete Unterstützung mit einem integrierten System, mit dem du ein vollständiges Bild über deine Kundenbeziehungen erhältst.
Verträge und Aufträge: Du hast Aufträge von oder Dienstleistungsverträge mit Kunden? Sorge für stressfreie Abrechnungen und Berichterstattung im Zusammenhang mit Verträgen und Aufträgen mit dem Modul, das deine Arbeit und Arbeitszeittabellen automatisch Verträgen zuweist.
Fakturierung und Zahlungen: Erstelle einfach Rechnungen zu Aufträgen, Serviceproblemen, Verträgen und Arbeitszeittabellen – und werde für die Arbeit bezahlt, die du tatsächlich leistest! Du kannst Rechnungen auch sofort mit deinem Hauptbuchhaltungspaket synchronisieren.
Aufgaben, Planung und Arbeitszeittabellen: Accelo unterstützt dich dabei, Aufgaben zu verfolgen sowie Projekte und Arbeitszeittabellen zu planen – es bietet alles, was dein Team braucht, um seine Zeit, Arbeit und Fristen zu verwalten.
E-Mail, Notizen und Zusammenarbeit: Accelo speichert deine E-Mails, Dokumente, Besprechungsnotizen usw. in Bezug auf Verkaufs-, Projekt-, Service- oder Kundendaten automatisch, sodass du wichtige Informationen leicht finden kannst.
Kundenportal: Biete deinen Kunden 24/7-Echtzeitzugriff auf ihre eigenen Projekt-, Vertrags-, Service- und Kontoinformationen, um die Transparenz und Serviceebenen zu verbessern und sie bei der Selbsthilfe zu unterstützen.
Direkte E-Mail-Marketingkampagnen: Sende E-Mail-Kampagnen unmittelbar aus Accelo an deine Kunden.
Preisoptionen ab:
$ 24,00/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Accelo
Unternehmensgröße
Einsatz
- Cloudbasiert
- On-Premise (vor Ort)
Märkte
Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Irland, Neuseeland, Vereinigte Staaten und 1 weitere
Unterstützte Sprachen
Englisch
Preisoptionen ab:
$ 24,00/Monat
- Kostenlose Version
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- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu Accelo
Bilder












Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von Accelo: 202
Alternativen
HubSpot CRM

Scoro

Everhour

Thryv

Nutzerbewertungen
Hast du Accelo bereits?
Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
Eine Bewertung schreiben
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Best CRM!
Bewertet am 6.11.2019
We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work...
We've centralized several different services into a single place with Accelo streamlining our work and eliminating loss of data.
Vorteile
Ease of use, completely customizable, thoughtful and useful features!
Nachteile
I wish I would have found it so much earlier than I did!
Warum Accelo gewählt wurde
Accelo has everything in one place, it's actually made my job easier.Zuvor genutzte Software
InsightlyGründe für den Wechsel zu Accelo
Services offered
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Accelo is the perfect tool for our projects
Bewertet am 17.7.2022
Accelo is used to manage the whole project lifecycle, from creating tasks and allocating them to...
Accelo is used to manage the whole project lifecycle, from creating tasks and allocating them to team members to tracking time and expenses. This program is great since it allows us to organize all of our customer information in one place, including notes, invoices, payments, and open tasks. When used together with other applications, such as Xero, Salesforce's sales cloud, PayPal, MailChimp, and social media platforms, it allows for optimal project growth.
Vorteile
I appreciate how flexible it is, since we are able to make changes to things like invoicing, branding, reports, and marketing campaign templates. It offers a full invoicing section where we can make our own invoices and modify existing ones, as well as invoice online and connect to Xero. The Gantt chart allows us to see the status of each work and the amount of time it takes in real time, and it makes it easy to create, assign, and track tasks for team members.
Nachteile
All of the software's modules have received glowing recommendations from the many departments that have used them. This is because the software is user-friendly and straightforward, easily adjusting to the specific requirements of each business and each project.
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Run away! Terrible quality updates and the worst customer service. False advertising of...
Bewertet am 15.10.2016
The first reason we chose AffinityLive, now Accelo due to what was a great set of tutorials and...
The first reason we chose AffinityLive, now Accelo due to what was a great set of tutorials and video demos.
We requested a live demo as they offer on their site however we we're keen to do a live demo and paid for a single subscription for a month so we could start trialling it until our request for a demo was requested. The front line tech I spoke to said I was ineligable for a demo as I had already purchased the product. The training videos are ancient or totally missing large parts of the product as they update so much so frequently its almost a new product every few weeks....
We we're flat out refused any demo despite it being advertised on their site.
The actual product was nothing like the demo video so a live demo really would have helped us get off to a flying start.
The second reason we committed to an early purchase in good faith that a live demo would be provided, was because it advertised integrations with Kaseya and Maxfocus that I was later told by both those businesses and staff at Accelo no longer worked. They are still advertised on the page despite my multiple complaints about the false advertising (Maxfocus has been Logic now for 6 months and they still advertise the integration on their homepage).
Our account manager spoke to us three times in 14 months. Once when we had complaints about the lack of a demo which he also refused and then again to help us cancel our subscription, then one more time when they took a payment a month after we had cancelled our subscription and requested a refund....
Staff have no idea about their own product as it changes so drastically so often.
A huge billing overhaul left us unable to invoice for three weeks! This was the final straw for us.
We organised an export of most of our data (about 10 different exports required) but had missed the time on projects, we requested a copy of this data but they had deleted it all just three weeks later and were unable/unwilling to provide any policy document on data retention.
The CEO is the rudest person I've ever spoken to. All sorts of threats about the first amendment despite me being Australian, them having an Australian office and being bound by Australian consumer law.
The product is useless out of the box unless you purchase every premium and module they have. We were paying around $450AU each month for 2 techs!
We're now using Atera at $89 per tech with integrated RMM with unlimited endpoints! Staff are amazing! couldnt be happier!
Antwort von Accelo
Daniel was obviously quite upset when he wrote this review. Unfortunately, it didn't represent reality at the time or since.
Daniel's claim re: continuing to charge him and take payment after cancellation is mistaken, which he subsequently admitted:
"My apologies, we're using Xero and it had lined up a debit with Accelo instead of the correct payment."
Daniel's claim re: the CEO issuing threats is also mistaken. The only one making threats in the interaction between Daniel and Accelo was Daniel - he threatened to take legal action by specific deadlines if we didn't change our website: "Please remove the false advertising within 2 weeks.. or I will lodge my original claim with fair trading". We politely declined to modify our speech to fit with his (incorrect) opinions and reminded him that as a US company we have rights to free speech.
While it is a shame that Accelo wasn't able to help Daniel's business, this review is not fair or accurate by the reviewers private admissions.

- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Helps me stay on top of things and simplify my workload
Bewertet am 29.5.2022
Accelo helps me keep track of existing projects and give assignments to the right people. What I...
Accelo helps me keep track of existing projects and give assignments to the right people. What I like most about it is how easy it is to see what the current status is at any given time. Having access to our company's email is a benefit to us as well, since we use the email integration.
Vorteile
One of the nicest features is the ability to attach email threads to specific clients or projects inside a company. In our previous program, we had to duplicate task lists and pray we didn't mess anything up by not being able to create project templates.
Nachteile
To have a good overview of the billing dashboard, you presently have to rely on the usage of filters, which isn't enough. At a glance, I'd want to know if an invoice has been delivered, received, and paid. The mobile app comes in second, but it falls well short of the online version in terms of functionality and is in desperate need of some love and care.
- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Opitimized and Automated our Workflow
Bewertet am 11.9.2020
Automated our business process from sale, to project, to billing. All of our team can interface...
Automated our business process from sale, to project, to billing. All of our team can interface and contribute seamlessly at any stage of the project. The price point is perfect and the Accelo support has been amazing.
Vorteile
We switched to Accelo after using other inferior products for 18 years. We have been pleased with the front-to-back automation that is now seamlessly running critical portions of our business.
With Accelo, we have been able to place several business functions on one platform, where before, we had to use several products to accomplish the same thing - with little or no automation. We are now more automated and productive. Our team loves the product!
With the current COVID pandemic, we have found ourselves having to do more with less. To meet these new challenges, we are taking full advantage of Accelo's Expert Services Program and have partnered with an Accelo Implementation Manager. The benefits to our team and bottom-line were immediate. When this crisis is over, we will recover quicker and grow our business with more confidence using the software.
Nachteile
We love the software. As others have stated, we wish that we had been using it years ago.
Warum Accelo gewählt wurde
We switched from our previous project management software (Quickbase), due to Accelo's ease of use, workflow automation - which runs our business. Cost was also important - we saved money by switching.Zuvor genutzte Software
QuickbaseGründe für den Wechsel zu Accelo
Functionality, Cost, Customer Reviews, User Interface, Team buy-in, Integrations with other software, Automation, and It was the PERFECT FIT for our businessAccelo Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Accelo.F. Welche Preispläne bietet Accelo an?
Accelo bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 24,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Accelo?
Accelo hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200
F: Welche Sprachen werden von Accelo unterstützt?
Accelo unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Accelo mobile Geräte?
Accelo unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Accelo?
Accelo kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Authorize.Net, BrightGauge, ConnectWise Cybersecurity Management, Continuum, Expensify, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Drive, Google Workspace, Gusto, HubSpot CRM, Ignition, Jira, Kaseya VSA, Mailchimp, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft Power BI, NinjaOne, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Salesforce Sales Cloud, Stripe, Twitter, WordStream Social Ads Software, Xero, Zapier, Zendesk
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Accelo an?
Accelo bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
Ähnliche Kategorien
Sieh alle für Accelo gefundenen Softwarekategorien an.
- PSA-Software (Professional Services Automation)
- Dienstleister-Software
- CRM-Systeme
- Projektmanagement Tools
- Beratungssoftware
- Zeit- und Spesenabrechnung-Software
- Werbeagentur Software
- Task Management Tools
- PPM-Software
- Display Advertising Tools
- Betriebsmittelverwaltung Software
- Unternehmensführung Software
- Online CRM Systeme
- Lead Management Software
- Predictive Lead Scoring Software
- CRM Software für Bauunternehmen