HappyFox Übersicht

Was ist HappyFox?

HappyFox ist eine sehr einfache und doch leistungsfähige Software für das Kundenbetreuungs- und Ticketmanagement. HappyFox kann in E-Mail-Konten und Websites integriert werden, damit alle Supportanfragen erfasst werden. Damit bist du besser organisiert, weist die richtige E-Mail der richtigen Person zu, reagierst schneller und bist immer auf dem Laufenden. Die monatlichen Verträge ermöglichen eine günstige Verwendung von HappyFox.

HappyFox Übersicht

Kosten

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

HappyFox Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien, China und 3 weitere , Indien, Japan, Deutschland
Unterstützte Sprachen
Arabisch, Chinesisch (traditionell), Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Dänisch und 17 weitere , Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thai, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

Medien

iOS Mobile Help Desk
iOS Open Ticket
iPad Ticket Message
iPad Ticket Menu
Android Pending tickets
Android Ticket Update
Mobile Knowledge Base
Community Forum Software
Happyfox FAQ
Tickets Mass Action
Videos zu HappyFox HappyFox Screenshot: iOS Mobile Help Desk HappyFox Screenshot: iOS Open Ticket HappyFox Screenshot: iPad Ticket Message HappyFox Screenshot: iPad Ticket Menu HappyFox Screenshot: Android Pending tickets HappyFox Screenshot: Android Ticket Update HappyFox Screenshot: Mobile Knowledge Base HappyFox Screenshot: Community Forum Software HappyFox Screenshot: Happyfox FAQ HappyFox Screenshot: Tickets Mass Action

HappyFox Bewertungen

HappyFox Bewertungen

Gesamtbewertung
4,6
/
5
Ausgezeichnet
56

Sehr gut
21

Durchschnitt
2

Gering
2

Schlecht
1

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,3
Bedienkomfort
4,4
Kundenbetreuung
4,6
94% haben diese Anwendung empfohlen
Abimbola K.

Happyfox is changing the way helpdesk solutions run.


Mit Google übersetzen
Amanda K.

HR Help Desk Administrator


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Great Tool - Great Support

We needed something to automate our onboarding process among many other things. This tool will absolutely do that and much more.


Mit Google übersetzen
Richard T.

DO NOT PURCHASE HAPPYFOX

We have had a most unfortunately experience with Happyfox, We contacted them as their product suited our requirements.

About us:
We own 3 sales based businesses and are share holders major in another 2, now Happyfox do not know that we own several businesses, nor do they know that we are looking for a platform to roll out across the entire brand. Having a platform like happyfox is an imperative part of owning a sales based business. We contacted Happyfox regarding implementing Desk and Chat for our the two directors in one of our businesses. We sent a business email outlining research, potential opportunities for both businesses and also a implementation strategy for rolling out happyfox.

Response:
10 days later, we received a generic email, that was a response from the head of sales that clearly hadn't read our email. 10 days later, now for a communication platform alarm bells are RINGING. If any of our consultants in anyone of our businesses responded to a potential client 10 days after the initial enquire, I would most definitely say they are not cut out for sales. Not only was the response incredibly late, the response itself as mentioned was generic and a completely erratic response offering a free trial. Which would be great usually, however we clearly put together a implementation plan for the HEAD of sales to read through.

As a potential new client, you are left under valued, like your just another sale. We contacted the head of sales and requested the details of whom we could lodge a complaint to. As a business owner we grow as a business when someone leaves negative feedback. Its an imperative part of development that you dont want to hear, but when someones offering constructive feedback our ears as owners are open. Its an area we can potentially improve so the issue doesn't arise. Or if it does, then a action plan is in place. So instead of responding to our FB message, direct email, email to support and even a LinkenIn message that have chosen to completely ignore us.


Mit Google übersetzen
Verifizierter Rezensent

Customizable to every need

The customer service from the team is beyond exceptional. Best ever.


Mit Google übersetzen
Abimbola K.
Branche: Unterhaltung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Happyfox is changing the way helpdesk solutions run.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 16.7.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

First ,I have to commend the Happyfox team for running a good and effective support department. We switched to Happyfox in January and the experience so far , has been impressive. Setup time was a breeze ,and the support team were on hand to guide us through all hurdles during the first few weeks.
I like how every conversation from emails ,social media messages ,voice calls etc are converted into tickets which we can track and respond to ,within the Happyfox interface.While making it easy to track key customer service metrics like first response time, time spent by each staff on tickets etc
I will say Happyfox is changing the look ,function and feel of helpdesk solutions and I love this revolution.

Nachteile

It is normal when trying a new innovative service to see it as all perfect. At this point, I see Happyfox as perfect,maybe I will find NEGATIVES as my organization continue using Happyfox.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Amanda K.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

HR Help Desk Administrator

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 28.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

We like that it is easy to use. It is rather simple and not overly complicated.

Nachteile

The reporting is very challenging. I wish they had better reporting capabilities.
I

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Immobilien
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Tool - Great Support

Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 5.1.2021
Quelle der Bewertung: Capterra

We needed something to automate our onboarding process among many other things. This tool will absolutely do that and much more.

Vorteile

I have had a great experience with HappyFox team members since I started the free trial. We are actually signing a contract because we were very impressed. I received great service and this platform can do a lot of things for us and grow with us as we grow.

Nachteile

Somewhat difficult to build if you aren't an IT or engineering kind of person, but they helped and I will have access to support as we add different features.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Richard T.
Branche: Gastgewerbe
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

DO NOT PURCHASE HAPPYFOX

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 11.12.2016
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

We have had a most unfortunately experience with Happyfox, We contacted them as their product suited our requirements.

About us:
We own 3 sales based businesses and are share holders major in another 2, now Happyfox do not know that we own several businesses, nor do they know that we are looking for a platform to roll out across the entire brand. Having a platform like happyfox is an imperative part of owning a sales based business. We contacted Happyfox regarding implementing Desk and Chat for our the two directors in one of our businesses. We sent a business email outlining research, potential opportunities for both businesses and also a implementation strategy for rolling out happyfox.

Response:
10 days later, we received a generic email, that was a response from the head of sales that clearly hadn't read our email. 10 days later, now for a communication platform alarm bells are RINGING. If any of our consultants in anyone of our businesses responded to a potential client 10 days after the initial enquire, I would most definitely say they are not cut out for sales. Not only was the response incredibly late, the response itself as mentioned was generic and a completely erratic response offering a free trial. Which would be great usually, however we clearly put together a implementation plan for the HEAD of sales to read through.

As a potential new client, you are left under valued, like your just another sale. We contacted the head of sales and requested the details of whom we could lodge a complaint to. As a business owner we grow as a business when someone leaves negative feedback. Its an imperative part of development that you dont want to hear, but when someones offering constructive feedback our ears as owners are open. Its an area we can potentially improve so the issue doesn't arise. Or if it does, then a action plan is in place. So instead of responding to our FB message, direct email, email to support and even a LinkenIn message that have chosen to completely ignore us.

Vorteile

Great looking product
Good website
Good information

Nachteile

Bad customer service
Ridiculous email response times
Failure to have a negative feedback process in place
Happyfox treat you like your just another sale
Undervalue you as a customer
Generic responses
Impersonal service (When you actually receive it)
Mail track is a wonderful tool which enables you to know when someone reads your email. If you are going to read it, respond.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Customizable to every need

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 11.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The customer service from the team is beyond exceptional. Best ever.

Vorteile

It is so adaptable. We could add fields we needed. We could add branding. Canned responses. It allows for tickets created by phone, email and social media.

Nachteile

It is difficult to set up but the team is very helpful.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
8,5/10
Basierend auf 82 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

HappyFox Preis

HappyFox Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Basierend auf 82 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

HappyFox Funktionen

HappyFox Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
CRM-Integration
Chat
E-Mail-Integration
Echtzeit-Analytik
Integration von Dritten
Kundenspezifisches Branding
Multi-Channel-Kommunikation
Self-Service Portal
Social-Media-Integration
Sofortnachrichten
Supportticket-Management
Umfragen & Feedback
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,3/5
Basierend auf 82 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

HappyFox Häufig gestellte Fragen

HappyFox Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über HappyFox.

F. Welche Preispläne bietet HappyFox an?

HappyFox bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von HappyFox?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von HappyFox

F. Wer sind die typischen Nutzer von HappyFox?

HappyFox hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Öffentliche Verwaltung, Non-Profit, Freie Mitarbeiter, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von HappyFox unterstützt?

HappyFox unterstützt die folgenden Sprachen:

Arabisch, Chinesisch (traditionell), Chinesisch (vereinfacht), Deutsch, Dänisch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Russisch, Schwedisch, Spanisch, Thai, Tschechisch, Türkisch, Ukrainisch, Ungarisch

F. Welche Preispläne bietet HappyFox an?

HappyFox hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt HappyFox mobile Geräte?

HappyFox unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert HappyFox?

HappyFox kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Batchbook, Clearlogin, Customer Thermometer, HappyFox Chat, Help Desk Migration, HelpOnClick, LogMeIn Rescue, ProjectManager.com, Slack, Zoho SalesIQ

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet HappyFox an?

HappyFox bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen