Über BigContacts

Mit BigContacts kannst du nur das Wesentliche auswählen, um mit der Verwaltung deiner Kontakte zu beginnen, und du kannst leicht in umfangreichere Funktionen hineinwachsen. Ob du nach einem einfachen Werkzeug zum Organisieren deiner Kontakte suchst oder eine komplette Suite von Business-Tools wünschst – das Unternehmen bietet dir alles, was du zum Organisieren deiner Kontakte, Verwalten von Aufgaben, Verfolgen von Chancen und Verwalten von E-Mail-Kampagnen benötigst.

Und das Beste daran ist, dass du von jedem PC, Mac, Mobiltelefon oder Tablet aus auf alle deine wichtigen Kontaktinformationen zugreifen kannst.

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$ 5,00/Monat

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Geräte

Unternehmensgröße

S M L

Märkte

Vereinigte Arabische Emirate, Argentinien, Amerikanisch-Samoa, Australien, Bolivien, Brasilien, Cookinseln, Chile, Kolumbien, Deutschland, Ecuador, Fidschi, Falklandinseln, Mikronesien, Vereinigtes Königreich, Französisch-Guayana, Guam, Guyana, Kiribati, Marshallinseln, Nördliche Marianen, Neukaledonien, Norfolkinsel, Nauru, Neuseeland, Peru, Französisch-Polynesien, Papua-Neuguinea, Palau, Paraguay, Salomonen, Suriname, Tonga, Tuvalu, Tansania, Vereinigte Staaten, Uruguay, Venezuela, Vanuatu, Wallis und Futuna, Samoa, Südafrika

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von BigContacts: 33

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • Gemeinsame Kontakte
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Social-Media-Integration
  • Suchen / filtern
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Workflow-Management
  • Überwachung

Alternativen

Salesforce Sales Cloud

4,4
Nr. 1 Alternative zu BigContacts
Salesforce Sales Cloud ist eine cloudbasierte CRM-Anwendung von Salesforce. Sales Cloud hilft Vertriebsteams, Deals...

Google Sheets

4,7
Nr. 2 Alternative zu BigContacts
Google Sheets ist eine cloudbasierte Tabellenkalkulationsplattform, mit der Unternehmen jeder Größe mit Kunden und...

Redtail CRM

4,1
Nr. 3 Alternative zu BigContacts
Redtail CRM ist eine cloudbasierte CRM-Lösung (Customer Relationship Management) für Anwender in der Finanzbranche, die...

Sage 100cloud

4,1
Nr. 4 Alternative zu BigContacts
Sage 100cloud ist eine ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning), die Unternehmen bei der Verwaltung von Prozessen im...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(200)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,3/5

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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 200 Bewertungen angezeigt
Chuck G. Chuck G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Chemikalien
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Highly Recommend

Bewertet am 31.7.2015

We have been with Big Contacts for over five years. We were looking for a program that was web...

We have been with Big Contacts for over five years. We were looking for a program that was web based that would allow us to track customer information in over 40 states. BC has delivered everything we needed and more. One of the most valuable tools is the history and the email tracking capabilities. This program offers many utilities and options to increase sales and lower the sales cycle. I highly recommend this product for anyone that is in need of monitoring sales calls and customer information.

Vorteile

This product is easy to use, very easy to understand and easily updated. Great tool when territory changes are needed. All information is up to date and easy to find.

Nachteile

We have not expereinced any problems that were negative to our needs.

Dona G. Dona G.
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Ease of Use

Bewertet am 19.11.2019

Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or...

Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or repair issues, and the scheduling of tasks is HUGE - it makes it easy for the remote workers. Attachements are shown separately. Connecting with Quickbooks.

Vorteile

Scheduling tasks for yourself or others. Historical data of contacts with your clients, whether it was a phone call, email, meeting and attachments, even the direct marketing campaign for those special offers to all or some clients. Ability to enter social media information. Ability to see the daily, weekly, monthly calendar for your entire team. Basic or Custom reports.

Nachteile

No place to enter time (duration of a call). No way to click on the client's twitter, facebook or linkedin feed.
Ability to look up a contact via telephone number.

In Betracht gezogene Alternativen

Sage 100cloud und Salesforce Sales Cloud

Warum BigContacts gewählt wurde

Price. Easy to use. Easy to migrate all customer data over to BigContacts.

Zuvor genutzte Software

SugarCRM

Gründe für den Wechsel zu BigContacts

The developers at BigContact took the time and effort to design a very nice looking product. It is not faceless, nor cartoon-like in any way. Their design was built for people who enjoy working with people :-)
David K. David K.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

So far the better CRM

Bewertet am 27.1.2010

easier than other CRM Ive used, the pricing is reasonable, but some things still needs alot of...

easier than other CRM Ive used, the pricing is reasonable, but some things still needs alot of improvement, man I cant believe no one out their has something simple to use and actually works!!! and does not cost an arm and a leg....

Vorteile

for the past four years we have used Zoho,Oprius,Bartchbook. Bigcontacts seems to be the easier one to pull reports, the contacts info has all the email,tasks,notes right in one place making it easy for everyone to review what is going on with each customer.
The non tech people that use it are not having a difficult time, that is one of the major reasons we switched.

Nachteile

We have a retail business, the marketing portion of bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that.....pretty lame, Ive ask tech support about the integration but after after several emails Ive never got a straight response only that they are working with a vendor.
I also wanted to up load a couple of list and some contacts maybe deputes, bigcontacts does not combine dupes...you have to fix everything on one list then up load it...if you have a new list it will over write the existing one....what????

Antwort von BigContacts

David,

Thank you for the feedback. We have some great news for you as there appears to be some confusion regarding the marketing module.

You mentioned:
-------------------------------------------------------------
"the marketing portion of Bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that"
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We give you the ability to easily filter any group of contacts within BigContacts and have the list instantly populate for you in VerticalResponse so that you can schedule your email or postcard campaign. NO double entry of contact information needed at all. We would be happy to show you how this works in greater detail and encourage you to take advantage of our FREE best practice webinars to learn more. http://www.bigcontacts.com/best-practices-webinars-for-web-based-crm/

Rakesh K. Rakesh K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

One of the best CRM for marketing

Bewertet am 23.9.2021

Vorteile

Email marketing automation by BIGContacts is one of the best we have ever worked with. The drag and drop email designer saves a lot of time and effort. There is a group email feature as well.

Nachteile

There is no live chat feature available for BIGContacts yet. However, the customer service team is quick and efficient, so it has been manageable so far.

Derek l T. Derek l T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Ex-Salesforce.com user appreciates value of BigContacts

Bewertet am 10.12.2019

I would definitely recommend BigContacts for ease of use, price, features, and value.

I would definitely recommend BigContacts for ease of use, price, features, and value.

Vorteile

The BigContacts CRM System is pretty straightforward in terms of setup and implementation. Once you learn the basic rules in terms of setting up fields, etc. you can begin using the software with confidence. The videos are extremely helpful also. The price is one-third to one-fourth the cost of Salesforce.com.

Nachteile

There are a few features that are a little less intuitive and may require some help from support. If you can't find the right answer in the support materials or the videos they will get on the phone after you have placed a support request. This may take some time if it is off hours, but the response is always within a 24 hour window at the longest.

5 von 200 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

BigContacts Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über BigContacts.

BigContacts bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: $ 5,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

BigContacts hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000

BigContacts unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

BigContacts unterstützt die folgenden Geräte:

BigContacts kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Campaign Monitor, FreshBooks, Google Calendar, HubSpot Marketing Hub, LinkedIn for Business, Mailchimp, Microsoft Outlook, QuickBooks, Twitter, Zapier

BigContacts bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, 24/7 Live-Support, Chat

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