Veriato Workforce Behavior Analytics
Veriato Workforce Behavior Analytics
Über Veriato Workforce Behavior Analytics
Cerebral (zuvor Veriato 360) ermöglicht es Unternehmen verschiedener Branchen, Computer-, Internet- und Mobiltelefonaktivitäten zu überwachen und aufzuzeichnen. Als KI-gesteuerte Software zur Bedrohungserkennung verwendet Cerebral Verhaltensanalysen und kann die Mitarbeiteraktivität von einer Plattform aus überwachen. Darüber hinaus können Unternehmen frühere und potenzielle Datenschutzverletzungen erkennen, indem sie Risikofaktoren verfolgen, die von Cerebral angezeigt werden.
Zusätzliche Funktionen von Cerebral umfassen Zugriff auf Netzwerknutzung/-aktivität, Tastenprotokollierung, E-Mail-Aktivität, Geolokalisierung, Dokumentenverfolgung und mehr. Cerebral generiert Sicherheitswarnungen, um die entsprechenden Teams über mögliche Risiken und/oder Sicherheitsverletzungen zu informieren. Die Lösung kann in der Cloud oder On-Premise bereitgestellt werden.
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Teramind
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IntelliJ IDEA
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Grundschul- & Sekundarbildung
- Unternehmensgröße: 10 000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
More than I expected
Bewertet am 26.7.2017
Monitoring and securing our Districts network
Monitoring and securing our Districts network
Vorteile
When we got Veriato 360, we were mostly looking to post incident reporting when people misuse our computers or network. It does that, really well. I was surprised, and find more useful, all the other things it does. It summarizes all things going on in your network in an easy to read and understand way. We use it all the time when we plan our budget. It tells us what programs and websites people use and how much they use them. It really can put in perspective what you should be spending your money on or improving.
Nachteile
It does not run on enough platforms. They really need an agent of some kind for iphones/android/chrome books.
- Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
It Does The Basics
Bewertet am 27.12.2018
Overall, it's been reliable. I think there's probably work to be done regarding the e-mail and...
Overall, it's been reliable. I think there's probably work to be done regarding the e-mail and internet browsing capturing.
Vorteile
For the most part, the software captures what I'm looking for especially the screen captures. I also like the flexibility to see a wide range of data and the various ways I have to view the data captured. The reporting is also an added bonus.
Nachteile
Recently I've had the most trouble with capturing e-mail and internet browsing. I've also had issues where the software is working one day, and for no known reason, it just stops working requiring me to reinstall the agent. Granted, I'm not running the latest/greatest version of the Server nor client packages, but I still would expect it to be more stable.
- Branche: Chemikalien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
The eye in the sky
Bewertet am 26.11.2019
its been 50/50 for me, there were times where we needed to see the activity of a employee and the...
its been 50/50 for me, there were times where we needed to see the activity of a employee and the software was either down or not recording properly. its something you have to keep an eye on to make sure the services for it are running and the antivirus sofware is not getting in the way.
Vorteile
capability to monitor the activity of our users via screenshots, email, key logging, web site views, application view, file transers and etc. all in one software to know what you employees are up to and if they are doing anything they should not be.
Nachteile
i have had issues installing the recorders on certain computers and servers. it installs in the background so it does not tell if you it was completed or if something stopped it from completing
Antwort von Awareness Technologies
Thanks for leaving us a review Martin. With regard to the agent health status, this is a feature that is on our road map. This feature was recently added to our flagship product called Cerebral where once the agent is successfully installed on the device, a notification is sent to the Admin.
The reason the recorders stop working sometimes is that users often update to newer versions of browsers or even operating systems that we may not have built a patch for yet. All this feedback will be sent to our Dev team!
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good Employee Monitoring Program
Bewertet am 22.1.2019
This product is being used to monitor employees to improve productivity and minimize unintended...
This product is being used to monitor employees to improve productivity and minimize unintended data leaks. I'm currently using this product since it was recommended by the IT Director from another branch, but I'm still looking around for a more cost efficient product out in the market with the same functionality and features.
Vorteile
The program monitors and records the activity on the system while the employee stays unaware of the software due to its obstructiveness to the system processes. It is not cumbersome on the system.
Nachteile
Updating the recorder version has a little issue. It will not update the recorder on the client even though you push the update. I had to push a re-installation of the recorder with the new version manually.
The product does cost more than the other products from the other companies even though the functionality and features are almost the same.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A good tool for keeping track of the employees
Bewertet am 20.1.2019
This is a good overall product that keeps track of employees online activities and company time.
This is a good overall product that keeps track of employees online activities and company time.
Vorteile
I like that I can see what my employees are doing and when they are doing it. How they are utilizing company time and money!
Nachteile
It can be cumbersome and timely to install. Some of the settings are a pain but a skilled IT professional can overcome those pains.
Veriato Workforce Behavior Analytics Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Veriato Workforce Behavior Analytics.F. Welche Preispläne bietet Veriato Workforce Behavior Analytics an?
Veriato Workforce Behavior Analytics bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Veriato Workforce Behavior Analytics?
Veriato Workforce Behavior Analytics hat die folgenden typischen Kunden:
51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Veriato Workforce Behavior Analytics unterstützt?
Veriato Workforce Behavior Analytics unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Veriato Workforce Behavior Analytics mobile Geräte?
Veriato Workforce Behavior Analytics unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Veriato Workforce Behavior Analytics?
Wir haben keine Informationen darüber, welche Integrationen Veriato Workforce Behavior Analytics hat
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Veriato Workforce Behavior Analytics an?
Veriato Workforce Behavior Analytics bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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