Booker Software

Software Spa- und Salon-Business-Management.

4,1 /5 (916 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Booker Software Übersicht

Was ist Booker Software?

Überhole deine Konkurrenz mit der preisgekrönten Salon- und Spa-Software von Booker, der kompletten Plattform, die weiß, dass du dich lieber auf deine Kunden konzentrieren solltest, anstatt alle täglichen Aufgaben manuell zu erledigen. Booker hilft dir bei der Verwaltung deiner Terminbuchungen, POS-, Mitgliedschafts- und Treueprogramme, während du gleichzeitig neue Kunden gewinnen und binden kannst. Greife über die sichere, kostengünstige und bequeme, cloudbasierte Software von Booker rund um die Uhr auf dein Booker-Konto zu.

Die Plattform basiert auf fünf Grundpfeilern des Business Management:

Anziehen: Erziele Buchungen von neuen Kunden auf deiner Website und auf Partnerseiten wie Facebook, Yelp, MapQuest und mehr.

Buchen: Biete deinen Kunden die Möglichkeit, mit Online-, Social- und mobilen Buchungsoptionen jederzeit Termine zu vereinbaren.

Verkaufen: Verwalte und optimiere Verkaufsstellen, Zahlungsabwicklungen, eCommerce und den Verkauf von Geschenkkarten auf einer einzigen Plattform.

Verwalten: Übernehme die Kontrolle über deine Mitarbeiter-, Kunden- und Inventardaten mit benutzerfreundlichen Nachverfolgungs- und Berichterstattungstools.

Binden: Baue langfristige Kundenbeziehungen auf, indem du Tools für die Kundenbindung verwendest, die zum richtigen Zeitpunkt die richtige Botschaft vermitteln.

Booker Software Übersicht

Kosten

Beginnt ab
129,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

Booker Software Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

Set up an ecommerce store in Booker
Use the calendar in Booker to shedule your appointments and book rooms
Booker lets customers book from Facebook
Offer services and deals from your Booker webiste
Customer satisfaction survey in Booker
Customer loyalty points in Booker
Booker lets you access appointments reports
Manage your product inventory in Booker
Use Booker to see your regular schedule
Set up an ecommerce store in Booker
Booker Software Screenshot: Set up an ecommerce store in Booker Booker Software Screenshot: Use the calendar in Booker to shedule your appointments and book rooms Booker Software Screenshot: Booker lets customers book from Facebook Booker Software Screenshot: Offer services and deals from your Booker webiste Booker Software Screenshot: Customer satisfaction survey in Booker Booker Software Screenshot: Customer loyalty points in Booker Booker Software Screenshot: Booker lets you access appointments reports Booker Software Screenshot: Manage your product inventory in Booker Booker Software Screenshot: Use Booker to see your regular schedule Booker Software Screenshot: Set up an ecommerce store in Booker

Booker Software Bewertungen

Booker Software Bewertungen

Gesamtbewertung
4,1
/
5
Ausgezeichnet
466

Sehr gut
261

Durchschnitt
94

Gering
34

Schlecht
61

Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,2
Kundenbetreuung
4,1
79% haben diese Anwendung empfohlen
Ashely S.

Book It!


Mit Google übersetzen
Michael C.

Using it for our Med Spa

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.


Mit Google übersetzen
Cody S.

Excellent for Online Booking

Booker allowed us to track who did what and when and optimize our plans from there.


Mit Google übersetzen
Kristen P.

Decent but not great

I like using Booker for its ease of use. It can get confusing since there are multiple ways to do the same task, though. However, with different learning styles, it is a pretty easy system to teach to people. It is very beneficial as well to allow all therapists to be able to check schedules from home. Our clients like the email and text appointment reminders. We also like the hire Frederick program. It is an easy way to market and bring back old customers or get new ones to rebook. The email they receive after their services is also beneficial for us to understand customer satisfaction and we can immediately respond to negative feedback, grow, learn and maintain customer relations. Their customer service is very good. They are always very prompt with responding to an issue.
My problems with Booker are they have a tendency to glitch often or significantly slow down the system so we have had to resort to either trying a mobile device or handwriting credit slips on occasion. We have also had issues with the online booking and how one picks a therapist which makes things confusing and doesn't always work in our favor so a lot of client education comes into play. By this, I mean that even if a client picks no therapist preference at the beginning they still must choose at the end. Or sometimes they pick a therapist and it doesn't show as a request. I am currently finding out that the credit card processing linked to their service does not have the best rates but it would be more expensive to use another processing system and have to pay Booker's fees. Finally, we have learned the hard way that if a client pays in advance and you do not block out the time slot then another client can book in that same slot.


Mit Google übersetzen
Zane R.

Gets the job done.

It was good but I found other software designed specifically for my business.


Mit Google übersetzen
Ashely S.
Branche: Verbraucherdienste
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Book It!

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.10.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Booker is a godsend for so many salons. It is very user-friendly and they have implemented the use of embedded training videos for all the features; this is a wonderful tool and works very well for people who are visual learners, which most stylists happen to be. For salon managers and owners, Booker offers a variety of tools: time-clock, sales tracking, inventory, tip allocation, expenditures/budgets, etc. Being a web-based software, it's very easy to add a widget or embed a link on your website and/or Facebook page to allow customers to easily schedule themselves for services. In addition, there is a built-in point of sale system that makes it easy to check out clients without needing to switch over to another program and/or system.

Nachteile

The downside to being a web-based software: if the server is down or there is an issue with the website, you cannot access your calendar or your point of sale system. Booker has been awesome enough to provide a separate website where they allow you to report issues of the system being down and also announcing known issues. Their customer service makes up for this issue.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Michael C.
Branche: Medizinische Praxis
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Using it for our Med Spa

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.9.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Booker does what we need, support has always been responsive and it is easy to use.

Vorteile

Ease of use so, easy to train. In the Day Spa industry front desk turnover is frequent so it is nice to be able to quickly show a new gal how to use the system.

Nachteile

We were previously Salon Iris customers and I am a programmer. With access to the database on that system I could run queries on anything in the database. Booker does not provide access to the SQL database so that is not possible. I do however have all of the reports that I need.

Also, it would be nice to have the ability to set access a little more granular. For example, if I give a gal access to look at gift card balances, I will also have given her access to modify gift card balances.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Cody S.
Branche: Kosmetik
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Excellent for Online Booking

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Booker allowed us to track who did what and when and optimize our plans from there.

Vorteile

Booker was a great service for the business. It allowed the team to do our whole job in one interface. Appointment scheduling, marketing, referral tracking, everything! It's incredibly simple to use for booking and rebooking, and allowed us to process online bookings in a simple way to provide the best Guest Experience possible.

Nachteile

Booker experienced a lot of downtime for maintenance while our company used it. We switched to a different service for a period. Booker, even with downtime, was a SIGNIFICANTLY GREATER experience, for both employee and customer.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Kristen P.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Decent but not great

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 24.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

I like using Booker for its ease of use. It can get confusing since there are multiple ways to do the same task, though. However, with different learning styles, it is a pretty easy system to teach to people. It is very beneficial as well to allow all therapists to be able to check schedules from home. Our clients like the email and text appointment reminders. We also like the hire Frederick program. It is an easy way to market and bring back old customers or get new ones to rebook. The email they receive after their services is also beneficial for us to understand customer satisfaction and we can immediately respond to negative feedback, grow, learn and maintain customer relations. Their customer service is very good. They are always very prompt with responding to an issue.
My problems with Booker are they have a tendency to glitch often or significantly slow down the system so we have had to resort to either trying a mobile device or handwriting credit slips on occasion. We have also had issues with the online booking and how one picks a therapist which makes things confusing and doesn't always work in our favor so a lot of client education comes into play. By this, I mean that even if a client picks no therapist preference at the beginning they still must choose at the end. Or sometimes they pick a therapist and it doesn't show as a request. I am currently finding out that the credit card processing linked to their service does not have the best rates but it would be more expensive to use another processing system and have to pay Booker's fees. Finally, we have learned the hard way that if a client pays in advance and you do not block out the time slot then another client can book in that same slot.

Vorteile

Ease of use can be accessed remotely by all therapists, no additional cost per therapist for use, HireFrederick program

Nachteile

Online booking inconsistency with picking a therapist and it not being a request vs no preference and still having to choose a therapist. Glitchiness! Slowness! Taking payment in advance opens time slot for others to book in. Feeling stuck with their credit card processing or high fees to use another one with better rates

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Booker

Thank you for using Booker Kristin. We'd love to work with you to help with any issues you're having with using the system - reach out to [email protected] if we can help!

Thank you so much for using Booker!
- The Booker Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Zane R.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Gets the job done.

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 22.9.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It was good but I found other software designed specifically for my business.

Vorteile

I tried this software for my float spa business. It did a good job for booking massage appointments.

Nachteile

It lacked certain features in regards to running a float spa like tracking water levels, etc.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Nutzerempfehlung
8,2/10
Basierend auf 916 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Booker Software Preis

Booker Software Preis

Beginnt ab
129,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Basierend auf 916 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Booker Software Funktionen

Booker Software Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Anpassbare Vorlagen
Automatische Benachrichtigungen
Benutzerdefinierte Felder
Berichterstattung und Statistik
Daten-Import / -Export
E-Mail-Integration
Echtzeit-Daten
Elektronische Zahlungen
Erinnerungen
Integration von Dritten
Kalenderverwaltung
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Kundenspezifisches Branding
Social-Media-Integration
Umfragen & Feedback
Funktionen
4/5
Basierend auf 916 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Booker Software Häufig gestellte Fragen

Booker Software Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Booker Software.

F. Welche Preispläne bietet Booker Software an?

Booker Software bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 129,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Nicht verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von Booker Software?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Booker Software

F. Wer sind die typischen Nutzer von Booker Software?

Booker Software hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von Booker Software unterstützt?

Booker Software unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet Booker Software an?

Booker Software hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt Booker Software mobile Geräte?

Booker Software unterstützt die folgenden Geräte:

Android, iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Booker Software?

Booker Software kann in folgende Anwendungen integriert werden:

BirdEye, FrontdeskAI, Keap, Keap, Mailchimp, Mailchimp, Marketing 360, ReminderCall.com, Smart Hotel Software, Twitter

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Booker Software an?

Booker Software bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen, Wissensdatenbank