QuickBooks Commerce

Bestandsverwaltungs- und Auftragsverwaltungssoftware

4,3 /5 (289 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

QuickBooks Commerce Übersicht

Was ist QuickBooks Commerce?

TradeGecko bietet eine leistungsstarke cloudbasierte Commerce-Plattform für wachsende Unternehmen. TradeGecko steht im Mittelpunkt der Workflows ihrer Kunden.

Es wird von Tausenden hervorragenden Handelsunternehmen in über 90 Ländern genutzt, die über die Plattform Waren im Wert von mehr als 3,7 Milliarden USD handeln. Kunden, die ihre Geschäftstätigkeit auf TradeGecko ausüben, decken ein breites Spektrum von Branchen ab, einschließlich Mode- und Bekleidungsmarken, Kosmetik, Gesundheit und Wellness, Lebensmittel und Getränke und viele andere.

TradeGecko ist darauf ausgelegt, Unternehmen zu vergrößern, über neue Kanäle zu verkaufen und neue Märkte zu erschließen. Die Software verwaltet das Back-Office und stellt wichtige betriebliche Informationen für andere geschäftskritische Softwaresysteme zur Verfügung, während sie gleichzeitig mit den Partnern der Lieferkette in Echtzeit kommuniziert. Steigere das Umsatzwachstum mit Zuversicht, indem du immer komplexere Workflows und Skalierbarkeitsanforderungen von der Technologie bewältigen lässt. Es unterstützt Unternehmen, die mit mehreren Nutzern, Vertriebskanälen, Lagern, Währungen und Steueranforderungen sowie CRM-Tools und Integrationen arbeiten, die für Unternehmen wie Buchhaltungssoftware, Marktplätze und viele andere Tools von wesentlicher Bedeutung sind.

Es bietet Integration mit den besten eCommerce-, Accounting-, Versand- und operativen Tools. Das App-Ökosystem bietet eine umfassende Suite von Lösungen zur Verwaltung jedes Teils deiner Lieferkette. Darüber hinaus kannst du mit dem Zugriff auf die TradeGecko-API Integrationen mit Drittanbieter-Apps entwickeln, benutzerdefinierte Hooks in 3PL-Anbieter erstellen und vieles mehr.

Behandle Großhandelsabnehmer als Einzelpersonen mit TradeGeckos B2B-eCommerce-Plattform. Lade Käufer zu einer auf sie zugeschnittene Online-Kauferfahrung ein. Erstelle einzigartige Preislisten für jeden Käufer, einschließlich Produkte, Rabatte und Mindestbestellmengen. Mit der integrierten Zahlungsplattform TradeGecko Payments kannst du bei Großhandelsrechnungen auch dreimal schneller bezahlt werden.

TradeGecko Mobile ist die Geheimwaffe, auf die dein Vertriebsteam gewartet hat. Gebaut für die Offline-Online-Nutzung, ist die Plattform perfekt für Messen. Beeindrucke potenzielle Kunden mit einem schönen Produktkatalog und nimm Bestellungen vor Ort entgegen. Sogar eine Barcode-Scan-Funktionalität steht zur Verfügung!

TradeGecko ermöglicht das Wachstum, das dein Unternehmen verdient, indem es operative Exzellenz, Sicherheit, ein erstklassiges Produkt und ein Team bietet, das sich in jeder Phase seiner Reise weiterentwickelt, anpasst und mit den Kunden wächst.

QuickBooks Commerce Übersicht

Kosten

Beginnt ab
39,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

QuickBooks Commerce Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Vereinigte Staaten von Amerika, Kanada, Vereinigtes Königreich, Australien
Unterstützte Sprachen
Englisch

Medien

TradeGecko Dashboard with inventory data, sales reports, action items and insights.
TradeGecko inventory management with products, variants, batches, composites, pack sizes, kits, expiry dates and bill of materials.
TradeGecko intelligence reporting with custom saved reports, demand forecasting and customer insights.
TradeGecko order management with multi-channel sales and eCommerce integrations.
QuickBooks Commerce Screenshot: TradeGecko Dashboard with inventory data, sales reports, action items and insights. QuickBooks Commerce Screenshot: TradeGecko inventory management with products, variants, batches, composites, pack sizes, kits, expiry dates and bill of materials. QuickBooks Commerce Screenshot: TradeGecko intelligence reporting with custom saved reports, demand forecasting and customer insights. QuickBooks Commerce Screenshot: TradeGecko order management with multi-channel sales and eCommerce integrations.

QuickBooks Commerce Bewertungen

QuickBooks Commerce Bewertungen

Gesamtbewertung
4,3
/
5
Ausgezeichnet
173

Sehr gut
83

Durchschnitt
9

Gering
8

Schlecht
16

Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2
Funktionen
4,1
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,3
89% haben diese Anwendung empfohlen
Phill D.

Love it

I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed for 2 years when I heard about the Tradegecko integration with WooCommerce, which was exactly what I needed. I decided to do a quick trial in January to scope out the system for a potential end of financial year change over at the end of March. Within 2 hours I had decided to fully implement the system immediately.

Mine is a particularly complex installation as I have a large number of WooCommerce extensions. Tradegecko has been relatively stable, but there have been a few learning experiences.


Mit Google übersetzen
Joel J.

Great Software

I really like the software and Customer support is always very helpful in every aspect.


Mit Google übersetzen
Steven F.

Great piece of software

Does what it says it does on the tin and is a cracking piece of software. Looks greats and getting around it is pretty easy.

Customer service is good and always at hand to help but the software just works so didn't need much help setting it up


Mit Google übersetzen
Kristof V.

Basic plan

- Add additional languages: dutch / french / german
- Make own translations / rename possible (example: products and variants being able to change/rename or translate to own choice)
- Tradegecko support: receive an email confirmation when opening a new ticket or replying in a ticket. Only replies by tradegecko are email notified. I, for example, open the same ticket 3 times in a row as it disappeared after a couple of minutes with any feedback = it appears that the support team moved the ticket for further investigation and there for it was disappearing in my account (MY ACTIVITIES)


Mit Google übersetzen
Lauren B.

Useful Every Day

We're making it possible for our customers to place restocking orders with ease and therefore making our business more streamlined. The ability to host multiple pictures and easily edit our listings and send out email blasts is a godsend! Overall, it's a great product to help keep things organized and stay in touch with your clients.


Mit Google übersetzen
Phill D.
Branche: Lebensmittelproduktion
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Love it

Bewertet am 19.7.2015
Quelle der Bewertung: GetApp

I have had a few bumps along the way with Tradegecko, but overall I love it. I was with Unleashed for 2 years when I heard about the Tradegecko integration with WooCommerce, which was exactly what I needed. I decided to do a quick trial in January to scope out the system for a potential end of financial year change over at the end of March. Within 2 hours I had decided to fully implement the system immediately.

Mine is a particularly complex installation as I have a large number of WooCommerce extensions. Tradegecko has been relatively stable, but there have been a few learning experiences.

Vorteile

I was recently asked what I thought were the benefits of Unleashed over Tradegecko and my reply was that there, are none. The WooCommerce integration is a huge benefit for me, but even if that was taken away, I feel that Tradegecko has the edge. Unleashed does not do tax inclusive pricing well. If you are a wholesaler then this might not be much of a problem, however, if you are retailing too it does become an issue. Tradegecko seems to have solved these technical difficulties and it makes the system much easier to use.

Nachteile

If you have an integration with WooCommerce then I strongly recommend you have a thorough backup system on your website before you install then do any updates of the Tradegecko app or WooCommerce app. I have had a couple of issues with updates and have now learnt to wait a couple of days before updating - for one issue I think I was the first person to update and experience the particular issue and therefore the technical team hadn't had a chance to fully investigate the bug.

I have had a couple of issues with the helpdesk, but it was just one of their agents, and with any growing business there will be some technical staff who are more and less experienced than others. Also, their engineers don't work the weekends and I think this is something that could be improved, for a worldwide system and online so needs someone on hand 24/7.

On the positive side of this however, they have been very responsive to some of my constructive criticisms and seem genuinely interested in improving their systems.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von TradeGecko

Hi Phill,

Thanks for the honest feedback, and we are glad that TradeGecko has been able to help you meet your needs. We are always looking to improve our system and service, so we will be sure to pass your feedback on. Have a great day!

Regards,
Alicia
TradeGecko

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Joel J.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Software

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 19.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

I really like the software and Customer support is always very helpful in every aspect.

Vorteile

Reporting is good. It is also easy to use. Integrates with other software easily.

Nachteile

There is not a payment integration that syncs with wholesale orders or on site sales.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von TradeGecko

Thanks for the review Joel, we are pleased you find our platform easy to use, do check our our knowledge center on TradeGecko Payments.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Steven F.
Branche: Maschinerie
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great piece of software

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 19.11.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Does what it says it does on the tin and is a cracking piece of software. Looks greats and getting around it is pretty easy.

Customer service is good and always at hand to help but the software just works so didn't need much help setting it up

Vorteile

QBC was so easy to manage and implement, running purchasing, sales orders, invoices, shipping and payments. we are now in the process of linking this product to woocommerce and QBO.
Powerful piece of software. I was up and running on a live version straight away after the 14 days trial where I spent that time learning what the system could do.
Highly recommend it. Good customer service..

Nachteile

Would like more flexibility on reports and you need to remember to reload/refresh when you've made changes.
Not able to run customers with a credit limit

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Kristof V.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Basic plan

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 6.6.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

- Add additional languages: dutch / french / german
- Make own translations / rename possible (example: products and variants being able to change/rename or translate to own choice)
- Tradegecko support: receive an email confirmation when opening a new ticket or replying in a ticket. Only replies by tradegecko are email notified. I, for example, open the same ticket 3 times in a row as it disappeared after a couple of minutes with any feedback = it appears that the support team moved the ticket for further investigation and there for it was disappearing in my account (MY ACTIVITIES)

Vorteile

Fast and reliable website / webportal = cloud based
Ipad app
Intelligence functions
Magento connection
Had a problem with the Magento stock status, took a while to explain, understand and proceed but an adjustment by the tech team saved us = so big ups for standing open for malfunctions/adjustments!

Nachteile

- Limited magento connection: not fully supported (tax class / discounts / excl tax price / visibility setting / categories)
- 3PL Exporter: sales invoices = 5 templates available but not 1 of them contains all data. For European law we need to extract a monthly overview of all the invoices included company name/company number / total price/tax price / tax class. In order te get this data I need to export basic and quickbooks template and then mix 2 complex CSV files... Would be an improvement to provide an template that contains all data of provide custom template on request.
- branding & identity: limited invoice text = Terms and Conditions?
- branding & identity: there is no preview function to see the different Document Specific Settings when making an adjustment
- inventory products: import new products = not able to include the re-order points (CSV) = manually editing afterwards
- inventory products: update existing products = not able to change the re-order points in bulk (CSV)
- inventory products: bulk actions = there is no publish to magento feature (publish to underlaying variants)
- inventory variants: there are no selection boxes at the left (like with the products) = not possible to bulk edit variants / publish to magento / publish to B2B
- B2B eCommerce Platform not available for the basic plan, why does it show up in the menu left and in the product edit/bulk edit screens?

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Lauren B.
Branche: Medizinische Geräte
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Useful Every Day

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 22.10.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We're making it possible for our customers to place restocking orders with ease and therefore making our business more streamlined. The ability to host multiple pictures and easily edit our listings and send out email blasts is a godsend! Overall, it's a great product to help keep things organized and stay in touch with your clients.

Vorteile

It's great to get a downloaded email with some of the orders filed through this system, it makes my morning much easier because I can get a peek at the workload before I have had the chance to go into the system. It's like a snapshot of my day.

Nachteile

Honestly, what I like least is that I don't know better how to use the software to make improvements, but that's not a criticism of your service, rather an assessment of my skill at using it. I wish I felt like it was easier to find tutorials on how to get better and that's likely something you offer that I just haven't seen yet.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Nutzerempfehlung
8,8/10
Basierend auf 289 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

QuickBooks Commerce Preis

QuickBooks Commerce Preis

Beginnt ab
39,00 $/Monat
Gratis Testen
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Basierend auf 289 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

QuickBooks Commerce Funktionen

QuickBooks Commerce Funktionen

API
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Anpassbare Berichterstellung
Audit Trail
Automatische Benachrichtigungen
Berichterstattung und Statistik
Bestandsverfolgung
Compliance Management
Daten-Import / -Export
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Echtzeit-Berichterstattung
Echtzeit-Daten
Integration von Dritten
Inventarverwaltung
Wirtschaftsprüfung
Workflow-Management
Überwachung
Funktionen
4,1/5
Basierend auf 289 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

QuickBooks Commerce Häufig gestellte Fragen

QuickBooks Commerce Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über QuickBooks Commerce.

F. Welche Preispläne bietet QuickBooks Commerce an?

QuickBooks Commerce bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 39,00 $/Monat

Preismodell: Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von QuickBooks Commerce?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von QuickBooks Commerce

F. Wer sind die typischen Nutzer von QuickBooks Commerce?

QuickBooks Commerce hat die folgenden typischen Kunden:

Kleine Unternehmen, Mittlere Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von QuickBooks Commerce unterstützt?

QuickBooks Commerce unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet QuickBooks Commerce an?

QuickBooks Commerce hat folgende Preismodelle:

Abonnement

F. Unterstützt QuickBooks Commerce mobile Geräte?

QuickBooks Commerce unterstützt die folgenden Geräte:

iPhone, iPad

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert QuickBooks Commerce?

QuickBooks Commerce kann in folgende Anwendungen integriert werden:

9 Spokes, Crossfire, Grow, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, ShipStation, Shopify, SphereWMS, Starshipit, Xero

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet QuickBooks Commerce an?

QuickBooks Commerce bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen