Über Deputy

Deputy ist eine All-in-one-Plattform zur Mitarbeitereinsatzplanung (Rostering), Zeiterfassung (Time Clock), Aufgabenverteilung und zur Kommunikation. Verwende die mobilen Anwendungen von Deputy, um dein Team von überall aus zu managen. Die Deputy iPad-Kiosk-Anwendung bietet eine Zeiterfassung für Mitarbeiter mit kompletter Selbstbedienung. Alles mit einfachem, intuitivem Design.

Deputy bietet eine End-to-End-Lösung für die Verwaltung deiner Mitarbeiter. Von der Mitarbeitereinsatzplanung (Dienstplanerstellung) bis zur Integration der Gehaltsabrechnung – alles in einer einzigen Lösung. Erstelle deine Terminplanung mit unserer Web- oder Mobilanwendung und veröffentliche sie für deine Mitarbeiter per E-Mail/SMS/Push-Benachrichtigung mit der Möglichkeit, dass deine Mitarbeiter ihre Schichten bestätigen. Mitarbeiter können sich über Deputy Mobile Apps mit Geo-Location-Tagging einloggen oder sie können die Deputy Kiosk iPad App mit Gesichtserkennung nutzen. Übertrage deine virtuellen Stundenzettel nahtlos in Cloud-Lohnabrechnungslösungen mit vollständiger Überstundenberechnung. Oder lade sie zur Excel- oder On-Premise-Analyse in eine Datei herunter. Es ist einfach, leicht und schnell.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Französisch und 5 weitere , Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Portugiesisch, Spanisch

Bilder

Create new shift structures instantly, drag & drop existing schedules, or use auto-scheduling to create optimized, legally compliant schedules with a single click. 
Notify employees about their schedules and changes via email, SMS, or push notifications.
Make it simple for employees to clock in and out from any device, with geolocation capture and facial recognition. 
Streamline timesheets and attendance records, seamlessly export to payroll.
Give your staff the best way to stay informed, share important messages, and contribute to the workplace conversation.
Build a connected business: Deputy integrates with your Point of Sale, HR & Payroll Providers.
Free trial and help to set you up with Deputy. Get started: www.deputy.com
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Deputy Screenshot: Create new shift structures instantly, drag & drop existing schedules, or use auto-scheduling to create optimized, legally compliant schedules with a single click. 
Notify employees about their schedules and changes via email, SMS, or push notifications. Deputy Screenshot: Make it simple for employees to clock in and out from any device, with geolocation capture and facial recognition. 
Streamline timesheets and attendance records, seamlessly export to payroll. Deputy Screenshot: Give your staff the best way to stay informed, share important messages, and contribute to the workplace conversation. Deputy Screenshot: Build a connected business: Deputy integrates with your Point of Sale, HR & Payroll Providers. Deputy Screenshot: Free trial and help to set you up with Deputy. Get started: www.deputy.com

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Deputy: 118

  • API
  • Ad-hoc-Analyse
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Administrative Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aktivitätsmanagement
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Arbeitskostenberichte
  • Arbeitsmanagement
  • Arzt-Management
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Auftragnehmer-Management
  • Ausfallzeit-Management
  • Automatische Planung
  • Automatische Zeiterfassung
  • Automatisierte Terminplanung
  • Bedarfsplanung
  • Bedienungspersonal-Management
  • Benutzer-Management
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Biometrische Erkennung
  • Budgetierung/Prognosen
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Aktualisierungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Echtzeit-Planung
  • Eigenständige Schichtplanung
  • Erinnerungen
  • Etikettierung
  • FMLA Verwaltung
  • Feedback-Management
  • Freizeit-Anfragen
  • Fähigkeiten-Nachverfolgung
  • GPS
  • Geolokalisierung
  • Gruppen-Terminplanung
  • Instruktor-Management
  • Integration in QuickBooks
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommentare / Notizen
  • Kommunikation zur Schichtverteilung
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kostenanalyse
  • Kostenmanagement
  • Krankheitsausfall-Nachverfolgung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungskennzahlen
  • Leistungsmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Manueller Zeiteintrag
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Mitarbeiter-Standortverfolgung
  • Mitarbeitereinsatzplanung
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterprofile
  • Mitarbeiterzeiterfassung
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Mobile Zeiterfassung
  • Mobiler Zugriff
  • Offline-Zeiterfassung
  • Offline-Zugriff
  • On-Call-Pläne
  • Online-Stechkarte
  • Online-Zeiterfassung
  • Online-Zeiterfassung
  • Online-Zeitplanung
  • Personalmanagement
  • Personalverwaltung
  • Prognose
  • Prozesskontrolle
  • Prädiktive Analytik
  • Ressourcen-Planung
  • Ressourcenmanagement
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Schichtplanung
  • Schichttausch
  • Self-Service Portal
  • Sicheres Login
  • Standortverfolgung
  • Stempeluhr
  • Suchen / filtern
  • Termin-Fristenmanagement
  • Terminplanung
  • Terminplanverteilung
  • Textnachrichtenversand
  • Timesheet Management
  • Trainingsmanagement
  • Urlaubsverfolgung
  • Urlaubsverwaltung
  • Variable Mitarbeiter
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verfügbarkeit-Management
  • Verkaufspunkt POS
  • Vorlagen-Management
  • Zeit & Teilnahme
  • Zeiterfassung
  • Zeitverfolgung
  • Zertifizierungs-Tracking
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen
  • Überstunden-Berechnung

Alternativen

When I Work

4,5
Alternative Nr. 1 zu Deputy
When I Work ist eine einfache Möglichkeit für Unternehmen, mit den auf Stundenbasis arbeitenden Arbeitskräften zu...

UKG Ready

4,1
Alternative Nr. 2 zu Deputy
Kronos Workforce Ready ist eine vollständige Personalplanungs- und Humankapitalmanagement-Lösung mit einer intuitiven...

Planday

4,3
Alternative Nr. 3 zu Deputy
Planday ist die beste Methode, um schichtbasierte Unternehmen, Dienstplanerstellung, Kommunikation, Ein- und...

QuickBooks Time

4,7
Alternative Nr. 4 zu Deputy
TSheets ist ein Online-Zeit- und Arbeitsverwaltungsdienst, der es Nutzer*innen ermöglicht, die Zeit von ihrem...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(563)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Deputy bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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5 von 563 Bewertungen angezeigt
Glenda M.
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Excellent & Easy to Use Time Management System

Bewertet am 28.10.2016

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you...

Our experience with Deputy right from the very beginning has been nothing but fantastic. If you have any questions, they are answered, if you need help you can get it & it is also very cost effective.
We employ about 30 people & work in the Construction Industry. Due to the fact that there are many varied competencies involved in the type of works we do and there is also a number of different locations on any given day, rostering our staff used to be an absolute headache. Since implementing Deputy we have found this task to be completely trouble free. When we add our Employees to Deputy we input all of their relevant "Training" which includes competencies & site inductions which assists us tremendously when choosing who we can roster to the many different daily tasks we undertake. Our industry also requires that hours of work is reported of which is another feature Deputy is of tremendous value for. Not to mention the ease of actually paying our Employees each week via the connection with Xero.

Vorteile

The most helpful feature for us is the "Training" which allows us to know which of our Employees are qualified to undertake different tasks. It is also extremely handy when it comes to paying our wages - no more time sheets !! Once the Employees times have been approved which we try to do on a daily basis, it is just a matter of pushing the button & our payroll in Xero is ready to go. Also the "Scheduling" is wonderful & extremely easy to use.

Nachteile

The Android app doesn't provide as many features as the IPhone app.

Troy M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Deputy is seriously like the sheriff that came in and cleaned up our employee scheduling...

Bewertet am 27.7.2019

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it...

We had employees staying clocked on after shifts milking the clock. We didn't notice it until it was time to run payroll. Now this tells me whenever someone stays on more than 5 minutes past their shift. Or clocks in more than 5 minutes early. 6 stores, 3 shifts a day, it really adds up quickly!

Vorteile

Easy to learn. As the person in charge I not only had to learn this product, but I had to train everyone else on this product. And not just train them, but sell them on why it was better than what we were using. Luckily, Deputy is so complete, it was easy. They haven't forgotten a single step.

Nachteile

I wish it synced with my Google calendar. Only thing missing.

Alex B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Deputy

Bewertet am 9.3.2021

Highly positive, we sought to use other platforms and software purely because it didn’t Oteri rate...

Highly positive, we sought to use other platforms and software purely because it didn’t Oteri rate well with other financial software

Vorteile

Ease of use, very user friendly for both employer and employee

Nachteile

Intergrating other financial applications was difficult

Natalie O.
Gesamtbewertung
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

No bad until you try to leave

Bewertet am 27.8.2018

I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's...

I have rarely ever left a negative review in my life but after my recent experience I feel it's almost a responsibility. I closed my business in July. Not having a need for timekeeping I cancelled an account. I deleted all staff and shifts and unsubscribed from this service. I did so before the close of the billing cycle. Since this is a payment in advance service I should have been left with nothing outstanding. I've had demand after demand. I went back into the account to inquire as to why I'm still receiving demands to find that the account was not closed, I was not unsubscribed and although all staff profiles had been deleted i was still listed as having 5 staff. I updated my contact information, emailed Deputy stating that I had unsubscribed using the instructions in the help files and heard nothing more. Then the demands started again. The worst however was having to deal with their customer service rep on live chat who'd leave me sitting on live chat for 5-7 minutes at a time only to come back and claim he was leaving me hang there on purpose so "I'd calm down" He seemed to take particular exception to me insisting on a chat transcript. Given that I'm so furious with this company and how it allows its reps to treat customers, customer service rep's strategy didn't work. I got my chat transcript in the end but only by copying and pasting the entire thing myself. He wasn't too keen on his replies being included in the chat transcript. Utterly disgusting.

Vorteile

It's cheap. It's not an expensive service but the old adage you get what you pay for applies here.

Nachteile

Customer service is deplorable. I've never in my lifetime of dealing with various services, apps, etc ever dealt with a customer service rep as badly trained and as unprofessional as I have seen at Deputy.

Antwort von Deputy

Hi Natalie. We really value your feedback and will share this information with our team. Thank you for your honesty and we look forward to working with you in the future to improve your Deputy experience!

Rachael C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Outstanding Customer Support

Bewertet am 10.11.2016

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake...

Since implementing deputy towards the end of 2015 in our business, I have worked closely with Jake and Joseph on making the system work with ease and ensure we are using the system to its potential.
Our business has a high turnover of transient employees who work varied hours and days of work which makes it hard for our managers to roster efficiently.
The team at Deputy have worked with us to add custom features which can help with our daily struggles in turn saving us time and money by being able to roster effectively and ensure we are being compliant at each step.
As the Payroll officer for our Australian and New Zealand region, Deputy have allowed me to streamline the fortnightly payroll process. Removed the need for any manual inputting, in turn ensuring we have time for quality checks, within our limited time constraints on payroll day.
We are a fast paced business and this system works extremely well for our managers creating and publishing the rosters, as well as confirming timesheets.

Vorteile

Worked closely with our team to add additional features required
Fast response time
Realistic time-frames
Great problem solving skills, and solutions
Helps with rostering efficiently,
Forecast of costs,
Ensures Compliance
Reporting functions
Payroll inputting has reduced from 1.5 days to 1Hrs due to new seamless payroll integration
New upgrade of system is more user friendly and responsive

Nachteile

More updates on system features/upgrades to come
More training for Support staff on system set up
Doesn't do 'Modern award' interpretation. Although we have now got the system to interpret the Award this was a lot of custom features we worked with the Development team on.

5 von 563 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Deputy Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Deputy.

Deputy bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 2,50 $/Monat
  • Preismodell: Kostenlos, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Deputy

Deputy hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Deputy unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Koreanisch, Portugiesisch, Spanisch

Deputy unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Deputy kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ADP Workforce Now, BambooHR, Box, Clover, Dropbox Business, Epos Now, Google Calendar, Google Workspace, Gusto, IDEXX Neo, LastPass, Lightspeed POS, Lightspeed Retail, MYOB Essentials, Microsoft Azure, Microsoft Outlook, NetSuite, NetSuite for Retail, Okta, Paylocity, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Revel Systems, Salesforce Work.com, ServiceM8, Square Point of Sale, VMware AirWatch, Vend, Wagepoint, WhosOnLocation, WorkflowMax, Xero, Zapier, talech

Deputy bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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