Über Act-On

Der Cloud-basierte integrierte Arbeitsbereich von Act-On ermöglicht es CMOs und deren Marketingorganisation, das Kundenerlebnis durchgängig zu verwalten. Mit Act-On können Vermarkter Markenbekanntheit, Nachfragegenerierung und Kundenerweiterungskampagnen erstellen und ausführen.

Act-On ist eine Plattform für Marketingautomatisierung, mit der Vermarkter eine einzigartig gute Arbeit leisten. Act-On ist der einzige integrierte Arbeitsbereich, der auf die Bedürfnisse der Kunden eingeht ‒ von der Bekanntheit und Akquise über die Bindung bis zur Loyalität. Mit Act-On können Marketingexperten personalisierte Kundenerlebnisse liefern, bessere Geschäftsergebnisse erzielen und den Kundenwert maximieren.

Preisoptionen ab:

$ 900,00/Monat

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Typische Kunden

  • Freie Mitarbeiter
  • Kleine Unternehmen (2–50)
  • Mittelgroße Unternehmen (51–500)
  • Großunternehmen (500 und mehr)

Einsatz

  • Cloudbasiert
  • On-Premise (vor Ort)

Märkte

China, Deutschland, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Spanisch

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Bilder

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Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Act-On: 101

  • AB-Tests
  • API
  • Abonnenten-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Angebot in sozialen Medien
  • Anpassbare CTAs
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Besucher-Nachverfolgung
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • CRM
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenextraktion
  • Datenvisualisierung
  • Drag-and-Drop
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • Dynamische Inhalte
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Email-Kampagnen-Management
  • Engagement-Tracking
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Formular-Generator
  • Formularverwaltung
  • Individuelle Anpassung
  • Kampagnen-Personalisierung
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kanalmanagement
  • Klick-Tracking
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Konversionsraten-Optimierung
  • Kundenbefragungen
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Benachrichtigungen
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Datenbank-Integration
  • Lead-Distribution
  • Lead-Engagement
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Generierung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Lead-Verifizierung/-Validierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Listen-Management
  • Mailinglisten-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Kampagnen
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Multichannel-Marketing
  • Multivariate Tests
  • Onlineformulare
  • Personalisierung
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Planungs-Tools
  • Priorisierung
  • Quellen-Nachverfolgung
  • ROI-Tracking
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • SEO-Management
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Spam-Blockierung
  • Suchen / filtern
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Trend-Analysen
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verhaltens-Tracking
  • Verkaufsberichte
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Editor
  • Web-Formulare
  • Website-Analytik
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Workflow-Management
  • Zielkontoerkennung
  • Zielseiten / Web-Formulare
  • reaktionsfähig

Alternativen

Pardot

4,1
Nr. 1 Alternative zu Act-On
Pardot von Salesforce ist eine Marketing-Automation-Lösung, die die Lücke zwischen Vertriebs- und Marketingteams...

Marketo Engage

4,2
Nr. 2 Alternative zu Act-On
Marketo® bietet eine einfach zu bedienende, leistungsfähige und komplette Marketing-Software-Plattform, die sowohl...

HubSpot Marketing Hub

4,5
Nr. 3 Alternative zu Act-On
HubSpot Marketing Hub ist eine skalierbare All-in-one-Plattform für Inbound-Marketing, die Content-Marketing, Marketing...

ActiveDEMAND

4,2
Nr. 4 Alternative zu Act-On
ActiveDEMAND ist eine integrierte Online-Marketingplattform, mit der Vermarkter und Agenturen ihre Produkte und...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(250)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,1/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Act-On bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

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Zeigt 5 von 250 Bewertungen
Scott
Gesamtbewertung
  • Branche: Verlagswesen
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A Solid Marketing Automation Platform

Bewertet am 10.9.2018

We are a media publisher that used Act-On primarily for sending out marketing emails — about 20+ a...

We are a media publisher that used Act-On primarily for sending out marketing emails — about 20+ a month, supporting a white paper site, and hosting 2 webinars a month. Act-On made it super easy to set up and market webinars from the initial thought, through sending a copy of the webinar to attendees when done and every step along the way.

I've used about 4 different marketing automation platforms and I can tell you that Act-On was by far the easiest to send email campaigns in, from initial email creation to sending.

Vorteile

I liked that over the past four years I have worked with the product I have seen it grow leaps and bounds. They have a team that is dedicated to making smart improvements with the product.

Nachteile

Like all products this isn't perfect. I had the most problems with our sales rep kept changing. Also, once in a blue moon a feature would change without proper notification.

Antwort von Act-On Software

Great to hear your feedback, Scott! Thanks for sharing. Please be sure to check out the Act-On User Community as another great resource for Act-On customers. https://community.act-on.com/home

Catherine
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Wonderful Product. Great Value, Amazing Results!

Bewertet am 7.5.2019

I've used Act-On for many years and enjoy the ease of use, their great metrics and the intuitive...

I've used Act-On for many years and enjoy the ease of use, their great metrics and the intuitive interface. This is a product I can't recommend enough. I use it daily and enjoy the automation as much as I enjoy the social publishing and email marketing abilities.

Vorteile

Act-On is easy to use and great metrics!

Nachteile

Nothing I'd change about this software!

In Betracht gezogene Alternativen

Marketo Engage

Gründe für den Wechsel zu Act-On

I chose Act-On because of the ease of use, their intuitive interface, and metrics. Their automation is amazing and allows me to focus on other lead generation tools in addition to social publishing tools. Our business has greatly benefitted from their significant increase in delivery rate than the last email marketing platform.

Antwort von Act-On Software

Thanks for the great review, Catherine! We appreciate your feedback and are so happy you're a fan of Act-On.

Cheers!
Sarah

Abbie
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Buyer Beware!! Not a sophisticated system in the least

Bewertet am 18.10.2018

The worst. Beware - do NOT fall for this "automation" system. Go with something that actually...

The worst. Beware - do NOT fall for this "automation" system. Go with something that actually supports the workflow of marketers in 2018.

Vorteile

Absolutely nothing. I came from using Pardot at my previous company and then was stuck with this poor excuse for an automation system for two years. Luckily we're in the process of switching back to Pardot at the moment.

Nachteile

Pricing Model Not Built to Scale: They think that the "pay for contacts" pricing model is a pro, but it is not! For any marketer with a growing database this is a pure nightmare given that they are basically unresponsive when you need to add more contacts. We are actually currently in a situation where we can't get ANYONE to respond to help us add more contacts, which means that I cannot execute on a very large campaign that we were set to launch yesterday.

Customer Service: As mentioned above, good luck getting anybody to actually call you back or fix your issues. If you have any level of sophistication in your marketing programs and automation, it's just a matter of when you're going to run into issues with Act-On, and half the time, they don't even know why the system doesn't work. I just got a call back a few days ago about a support ticket I submitted in JULY (it's October 18 right now).

Product: Act-On does not have a contacts database. So if you need to look up a contact and see every list that they are on, every automation program they are in, or to manage their subscriptions or lists, you cannot. That's right - there is no way to globally search for a contact in Act-On. This is absurd. There is no way that you can call yourself an automation system in 2018 and not have this most basic of capabilities.

Bethany
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Act-on is an easy to use and robust marketing tool.

Bewertet am 20.6.2019

Our sales team is massively impressed with the capabilities and insights that Act-on provides...

Our sales team is massively impressed with the capabilities and insights that Act-on provides through the integration with our CRM tool. We have been able to message leads with the right message at the right time easily and are able to have a hands off approach when it comes to funneling leads to our sales team. The value Act-on has added has been worth it.

Vorteile

Most actions are very intuitive and the tool is easy to navigate.

Nachteile

Our onboarding experience wasn't the best, but Act-on has since implemented a new onboarding process that involves thorough training and set-up. We went to the bootcamp later and we are pleased that Act-on now offers that at the kickoff for other customers.

In Betracht gezogene Alternativen

Pardot und Marketo Engage

Gründe für den Wechsel zu Act-On

Act-on looked to be easy to use and intuitive, whereas the others seemed a bit more complex.

Antwort von Act-On Software

Hi Bethany,
Thank you for posting your review! We appreciate your feedback and love that you're a fan of Act-On!
Cheers,
Sarah

Kelsey
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

If you take advantage of all of its features, you will succeed.

Bewertet am 6.8.2018

Vorteile

We chose Act-on as our marketing automation software because of its native integration with Salesforce, our CRM at the time.

We made the move from Marketo, and Act-on has a much easier user interface. There were so many things we could track and do.

We had great customer service, including weekly calls with a customer experience rep.

Nachteile

Like most marketing automation software, the key to success is learning all of the ins and outs of the system, then create a strategy surrounding it.

If you don't have someone on your team willing to take advantage of all of the features, the price might outweigh the benefit.

Our customer experience rep could have helped more in overall strategy and campaign building, but they were incredibly busy, too busy to go in depth on those items.

The team ended up moving to a simpler and cheaper product because they weren't taking advantage of everything Act-on had to offer.

Antwort von Act-On Software

Hi Kelsey,
Thanks so much for posting your review. We're seeing a huge uptick in Credit Union customers as they're realizing what a game-changer marketing automation can be in their efforts to compete against big banks.

We hope you'll reconsider Act-On in the future when your team is ready to take its marketing to the next level. We've got awesome boot camp trainings that can get users up to speed quickly.

Good luck!
Sarah

5 von 250 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Act-On Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Act-On.

Act-On bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 900,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Act-On hat die folgenden typischen Kunden:

2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000

Act-On unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch, Niederländisch, Spanisch

Act-On unterstützt die folgenden Geräte:

Act-On kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Act!, Adobe Commerce, Amazon S3, BrightInfo, Curata, Eventbrite, Formstack Forms, FullContact, GoTo Webinar, Google Ads, Google Drive, Gravity Forms, Hookshot, Interact, Interaction Studio, Justuno, LinkedIn for Business, Litmus, LiveChat, LiveHive, Membrain, Meta for Business, Microsoft Azure, Microsoft Power BI, Mintent, NetSuite CRM, ON24, Oktopost, PayPal, Pipedrive, Playbooks, Salesforce Sales Cloud, Shopify, SnapApp, SugarCRM, SurveyMonkey, SyncApps, Twilio, Twitter, Unbounce, UserVoice, Vidyard, Webex, Wistia, WooCommerce, Wufoo, Zendesk, Zoho CRM

Act-On bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

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