Über Service Creatio

Service Creatio is a comprehensive cloud solution that allows the management of customer requests and automates service operations by following pre-defined processes for full-cycle service management. Service agents can benefit from working in a unified environment to handle a constantly growing number of cases and service requests, managing case queues and delivering mass personalized communications.
Service Creatio is a robust application to ensure an omnichannel service and support. The product includes 2 editions with a different set of functions: Customer Service and Customer Center. Companies can benefit by choosing the edition that fits best their business specifics.

Hauptvorteile von Service Creatio

Built-in processes
Service Creatio offers a set of pre-configured processes based on industry best practices. Manage customer requests and automate service operations step-by-step following processes for customer care excellence.
Omnichannel communications
Personalize communications with your clients using bpm’online service. Manage all customer requests in a unified environment no matter which channel they came from: phone, email, chat, social network or customer portal.
Engaging user interface
Work is a pleasure with bpm’online service's clean and easy to use interface. The system provides effortless access to features and information regardless what device that is being used: phone, tablet or laptop. Thanks to the contextual display of information, you’ll see only the data needed for the current task, concentrating your attention on what’s important.

Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Kanada, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

Bilder

device
11 weitere anzeigen
Videos zu Service Creatio
Service Creatio Screenshot: device Service Creatio Screenshot: Service Creatio Screenshot: Service Creatio Screenshot: Service Creatio Screenshot: Service Creatio Screenshot: Service Creatio Screenshot: Service Creatio Screenshot: Service Creatio Screenshot: Service Creatio Screenshot:

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Service Creatio: 55

  • API
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anfragezuordnung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufverfolgung
  • Automatische Lead-Verteilung
  • Call-Center-Management
  • Chat/Messaging
  • Data Mapping
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Etikettierung
  • Feedback-Management
  • Geografische Karten
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Integration des aktiven Verzeichnisses (AD, Active Directory)
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Analyse
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundenhistorie
  • Kundenportal
  • Kundensegmentierung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead-Distribution
  • Mitarbeitermanagement
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Multichannel-Management
  • Onlinekatalog
  • Priorisierung
  • Produktivitätsanalyse
  • Rollen-basierte Genehmigung
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Störfallmanagement
  • Suchen / filtern
  • Supportticket-Management
  • Teamkalender
  • Umfragen & Feedback
  • Verfolgen von Support-Tickets
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Video-Unterstützung
  • Visuelle Analytik
  • Warteschlangenmanagement
  • Wechselseitige Audio & Video
  • Wissensbasis-Management
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 1 zu Service Creatio
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

DeskPRO

4,6
Alternative Nr. 2 zu Service Creatio
Deskpro ist eine Multi-Channel-Helpdesk-Software, die in der Cloud oder selbst gehostet werden kann. Die...

TeamSupport

4,5
Alternative Nr. 3 zu Service Creatio
TeamSupport ist eine für Business-to-Business-Kundenbetreuung entwickelte Helpdesk-Software. Vollständige Sichtbarkeit...

Zoho Desk

4,5
Alternative Nr. 4 zu Service Creatio
Zoho Desk ist eine cloudbasierte Helpdesk-Plattform, die Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung des Kundenservice...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(4)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,8/5

Hast du Service Creatio bereits?

Andere Softwarekäufer*innen brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Eine Bewertung schreiben
5 von 4 Bewertungen angezeigt
Dmitriy B.
Gesamtbewertung
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

All business processes are automated within bpm’online CRM

Bewertet am 5.11.2016

My company works in service business (education) and we need to do the best we can for our clients....

My company works in service business (education) and we need to do the best we can for our clients. Having marketing, sales and service in a single platform has easily been one of the best benefits to date. Outlook integration works perfectly and really saves time for everyone. And from a support standpoint, they provide top-notch service 24/7. Within bpm’online we automate sales processes and pipeline management, email marketing, event management, billing clients’ hours.

Vorteile

We have had the full bpm’online CRM for marketing, sales and service for several years now and can’t imagine our business without it. Implementation was very fast and we started using the out-of-the-box processes right away. The best part of the implementation was sales module. Integration was seamless with our other systems. No coding experience or extensive training was needed.

Nachteile

To some extend it can be a bit complicated for non-techy users. At the same time, once our team started using it daily, they absolutely loved it.

Flavio L.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Happy business Partner/ Happy Customer in the Insurance Industry

Bewertet am 13.9.2018

Bpm’online functionality is built on a scalable platform for more efficient workflows. As a...

Bpm’online functionality is built on a scalable platform for more efficient workflows. As a bpm’online partner, we can now provide our customers with high-end tools so that they can effectively manage all marketing, sales and customer service channels. With the implementation of bpm’online, we reduced technology costs and eliminated expenses associated with unexpected software upgrades and personnel.

Vorteile

Bpm’online is an easy to use system. We were able to customize and adjust it based on our specific needs and goals for our client. The business process platform is a huge advantage.

Nachteile

Frankly, it is hard to find anything to complain about the platform. Even though our team faced some minor issues in the initial stages of the implementation, the support team quickly resolved them. Due to system versatility and customizability, almost all business tasks can be solved using the various flexible tools that the software has to offer.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Excellent technological execution of the buggy product

Bewertet am 16.5.2019

Customer service was great and the team dedication to find suitable solution was beyond reproach. ...

Customer service was great and the team dedication to find suitable solution was beyond reproach. Having said that, I felt that I joined their QA team and kept running into bugs that made use of the product impossible until the bug was fixed. Ultimately, I never truly got to use the product and just gave in.

Vorteile

Easily customizable. Excellent support from technical side.

Nachteile

lots of bugs. new updates would override the fixes and render software useless until new patches would be applied.

Ashley H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Pharmazeutika
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Customized to Fit Small Pharmaceutical Company's Needs

Bewertet am 13.9.2018

bpm'online has allowed us to discover several issues within our organization; those issues are...

bpm'online has allowed us to discover several issues within our organization; those issues are related to follow-up and the sharing of information regarding customers, quotes & sales. These problems have all been fixed by utilizing bpm'online's "Activities" module.

Vorteile

bpm'online has a plethora of training videos and tools to help users get acquainted with the system. As a small pharmaceutical company, we have grown exponentially simply by using the Sales product from bpm'online. It has been very easy to customize the system to fit our needs.

Nachteile

I cannot think of one thing that I dislike about this system!

Service Creatio Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Service Creatio.

Service Creatio bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 35,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Nicht verfügbar

Service Creatio provides a number of different pricing models and editions to fit best each customer's unique business needs. The pricing starts at only $35 per user/month and includes support packages and regular updates.

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Service Creatio

Service Creatio hat die folgenden typischen Kunden:

51-200, 201-500, 501-1.000, 1.001+

Service Creatio unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Service Creatio unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Service Creatio kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Aura Call Center Elite, Brandwatch, Facebook, Gmail, Google Calendar, Google Contacts, Mailchimp, Mailchimp Transactional Email, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Pentaho, Tableau, Twitter

Service Creatio bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat

Ähnliche Kategorien

Sieh alle für Service Creatio gefundenen Softwarekategorien an.