mHelpDesk

4,3 (824)
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Gewinne mit mHelpDesk mehr Arbeitsplätze und baue dein Geschäft aus.

Über mHelpDesk

mHelpDesk ist so aufgebaut, dass es superschnell und einfach zu erlernen ist. Das Unternehmen hat täglich kostenlose Schulungen und ein Willkommensteam, das dich in der Anwendung der Software schult.

Die erstklassig bewertete Außendienstsoftware ist unglaublich leistungsstark und unterstützt eine Vielzahl von geplanten und ungeplanten Arbeitsabläufen, sowohl bei einmaligen als auch bei wiederkehrenden Terminen. Stelle sicher, dass dein Team mit dem Terminplanungskalender von mHelpDesk vollständig zugeordnet und mit der Kartenansicht effizient weitergeleitet wird.

Das Rechnungssystem von mHelpDesk ist vollständig in die einfache Planungsplattform integriert und bietet eine Ein-Klick-Rechnung mit Auftragsverfolgung und Berichterstattung, die dir eine schnelle Bezahlung garantiert, und zwar jedes Mal. Die Kunden von mHelpDesk eliminieren gerne die doppelte Dateneingabe bei der Arbeit mit Buchhaltungssystemen von Drittanbietern wie Quickbooks, und du kannst das auch.

Verfolge alle deine Kundeninteraktionen in mHelpDesk, damit du und dein Team die benötigten Informationen habt, wenn ihr sie braucht. Nutzerdefinierte Felder machen es einfach, die spezifischen Informationen zu verfolgen, die für dein Unternehmen einzigartig sind, und natürlich können du und dein Team alle Informationen in Echtzeit auf deine mobilen Geräten im Außendienst bzw. von jedem anderen Ort sehen.

Als das am besten bewertete cloudbasierte Geschäftssystem für den Außendienst ist mHelpDesk ein ausgezeichneter Partner für den Erfolg jetzt und in Zukunft. Das Unternehmen nimmt fast täglich Ergänzungen und Verbesserungen vor und bauen lange, glückliche Beziehungen zu seinen Kunden auf. Das Unternehmen freut sich darauf, auch mit dir zusammenzuarbeiten.


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Startpreis

$ 169,00
Monat
$ 39,00
Monat

Preisoptionen

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Kostenlose Testversion
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Funktionen

155
94

Integrationen

12
20

Bedienkomfort

4,3 (824)
4,6 (572)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,9 (824)
4,5 (572)

Kundenservice

4,4 (824)
4,6 (572)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

SolarWinds Service Desk

4,6
Nr. 1 Alternative zu mHelpDesk
SolarWinds Service Desk ist eine vollständig integrierte Service-Desk- und Asset-Management-Lösung die es IT- und...

Service Fusion

4,3
Nr. 2 Alternative zu mHelpDesk
Service Fusion ist eine cloudbasierte Außendienstmanagementsoftware, mit der Büroangestellte, Techniker und Kunden...

Spiceworks Cloud Help Desk

4,4
Nr. 3 Alternative zu mHelpDesk
Behalte den Überblick über alles, was in Deinem Netzwerk geschieht - vom nicht genehmigten Installieren einer Software...

Verizon Connect

3,2
Nr. 4 Alternative zu mHelpDesk
Mit Verizon Connect kannst du die Leistung deiner Flotte genau messen sowie verborgene Kosten und Möglichkeiten zur...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,3 /5
(824)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4,0/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,4/5

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Zeigt 5 von 824 Bewertungen
Stuart
Stuart
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

Could be great if they tried

Bewertet am 16.4.2014

As a user, I can be their best critic, tester and advocate of their product, but the impression I...

As a user, I can be their best critic, tester and advocate of their product, but the impression I get is that mhelpdesk do not particularly care, as long as they are getting their money.

I have a raft of bugs and issues that I've been dealing with since November, which still are not fully resolved - I won't bore everyone with the details, but; one of the big ones is to do with timezones. If you live in the UK, or generally outside of USA, you're not in luck. The settings do not carry through correctly to email appointments sent to 'Technicians'. Hence an appointment always appears in the calendar 4 hours or so in advance of the time you actually requested. I actually cancelled my subscription this year, as I just was not getting anywhere with the support - I was writing long emails and getting nothing sorted. After I cancelled there was a sudden flurry of activity and they almost got the problem sorted out - they gave me a temporary workaround (so I re-subcribed). This issue is still not properly resolved.

In addition, the app doesn't currently support an offline mode - hence it doesn't work if there isn't an internet connection, or if it temporarily loses the connection. The data looks like it's synchronised, but in fact it's lost.
The files tab in the app, actually only supports images, which is a shame as the web version supports many other file types - which would be really useful to share with my guys on the road.

It's a real shame, as overall the product has so much potential, the principle is very good. But, if only they would take more notice of the users that are using the product and actually get the small glitches sorted out, they might actually have a great product.

Antwort von mHelpDesk

Hey Stuart-

First off I want to say that we genuinely appreciate your feedback. The only way we're going to get better is to hear your problems, internalize the issues, and get to work on making things better.

We absolutely care about the product. Without an awesome product we would not be in business. We are investing millions of dollars into product, UI, UX, and development to make Mhelpdesk the best field service software in the world.

We are working hard on getting the features released that you mentioned (time zones, offline mode, email appointments to technicians, etc.) We have over 12 senior software engineers working diligently to deliver the best product. New features are being prioritized and released as soon as they are ready. We won't release something until it's flawless and has passed our extensive QA requirements. I'm sure you can appreciate this.

If you need any help you can always reach out to us at 888-558-6275 or email [email protected]. If that doesn't work for some reason, you can contact me directly at [email protected].

Thanks for being a customer for over 2 years. We will do whatever it takes on our end to make things right.

Ryan

Benjamin
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Quick Response

Bewertet am 23.7.2019

The support team was very quick to answer & respond. Very knowledgeable.

The support team was very quick to answer & respond. Very knowledgeable.

Vorteile

How quickly their team responded and how when going to the screen to correct the problem I did not lose contact with the agent helping me and/or our conversation.

Nachteile

I haven't experienced anything yet to not like about this software. Like any program there's the "getting to know the program stage," and the experience is different for everyone. This is why the customer service department plays an important role. ; But once you get it, the things you can do with Your time that is freed up because of this software.

Antwort von mHelpDesk

Benjamin, we're thrilled to hear that our Customer Support team was able to quickly answer your questions. We work hard to make sure we resolve customer questions and concerns quickly. Please let us know if there is anything else we can do to help in the future, and thank you for being an mHelpDesk customer.

Ken
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

mHelpDesk/HomeAdvisor

Bewertet am 3.10.2019

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far...

The weaknesses we struggled through for the first 2 years really left it on the back burner as far as fully implementing and incorporating it further into our customer contact operations. Resorted to doing a lot of it manually. As a CRM, it was pleasantly functional until they jacked the prices up after the HomeAdvisor affiliation came in full-bore. Home Advisor's shortfalls are a whole other dissertation.

Vorteile

1. The calendar integration with Google worked well and the appointment processing flow was good enough.

2. Invoicing and job dollar tracking worked OK as well. Quickbooks integration came along too late for us to play with or even consider.

3. The support team is pretty responsive and helpful when available.

4. The automatic linking with HomeAdvisor worked well usually. When it did, sending out text message alerts for new leads was a nice feature.

Nachteile

1. My biggest issue was communication logging. Although the customer note log was a help, it should log ALL communication with the customer. The fact that their development team couldn't get the log to reflect individual and system-generated emails was a HUGE stumbling block when trying to track customer contact instances.

2. They tried to change our package processing after we were with them for a year. Haggled out a deal, but really soured any aspect of expanding its role with us.

3. Having more than one invoice and/or email template would've been a huge plus.

4. It's integration with HomeAdvisor had its ups and downs. They couldn't seem to get on the same page as far was which HomeAdvisor account to bill for and was problematic when we closed a secondary HA account.

5. The report functionality improved a great deal, but was still not flexible enough to use effectively. That may be my issue and not leveraging the custom report capabilities well enough. It was much better lately, but the export capability was still rather limited.

Antwort von mHelpDesk

Ken, thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that overall the scheduling and job tracking features work well, and that the automatic customer texting has been valuable. We're sorry to hear that the communication logging isn't as expansive as you would like -- that's something that we're considering for further development in future updates. We're thrilled to see the 5 stars for Customer Support -- that's always a top priority for us. Please give us a call or send us a chat if we can help with anything. Thanks for being a customer.

Ellen
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Ease of switching

Bewertet am 8.8.2019

A++. Their customer service team answers and solves issues within minutes ! They definitely know...

A++. Their customer service team answers and solves issues within minutes ! They definitely know their software and ways to make it fit your needs.

Vorteile

This software was easy to set up, customization was a snap and it has saved so much time in the organization of each call performed and invoicing. It integrates with Quick Books immediately. No more delay in getting the information at your fingertips.

Nachteile

I wish there were more reports that could be run and easier to print if necessary

Jamie
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Excellent Platform

Bewertet am 11.2.2020

The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.

The demo and set up was great! They did the hard part with our onboarding.

Vorteile

The customer service is fantastic! There is not usually a wait time to get a person on the line to assist in any way.

Nachteile

There are report limitations. I have not been able to create a report that will include customer's email addresses.

5 von 824 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

mHelpDesk Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über mHelpDesk.

mHelpDesk bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 169,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

mHelpDesk hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

mHelpDesk unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

mHelpDesk unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

mHelpDesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Close, Google Analytics 360, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online, QuickBooks Online Advanced, Stripe, Twilio, WordPress, authorize.net

mHelpDesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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