
mHelpDesk
Über mHelpDesk
mHelpDesk ist so aufgebaut, dass es superschnell und einfach zu erlernen ist. Das Unternehmen hat täglich kostenlose Schulungen und ein Willkommensteam, das dich in der Anwendung der Software schult.
Die erstklassig bewertete Außendienstsoftware ist unglaublich leistungsstark und unterstützt eine Vielzahl von geplanten und ungeplanten Arbeitsabläufen, sowohl bei einmaligen als auch bei wiederkehrenden Terminen. Stelle sicher, dass dein Team mit dem Terminplanungskalender von mHelpDesk vollständig zugeordnet und mit der Kartenansicht effizient weitergeleitet wird.
Das Rechnungssystem von mHelpDesk ist vollständig in die einfache Planungsplattform integriert und bietet eine Ein-Klick-Rechnung mit Auftragsverfolgung und Berichterstattung, die dir eine schnelle Bezahlung garantiert, und zwar jedes Mal. Die Kunden von mHelpDesk eliminieren gerne die doppelte Dateneingabe bei der Arbeit mit Buchhaltungssystemen von Drittanbietern wie Quickbooks, und du kannst das auch.
Verfolge alle deine Kundeninteraktionen in mHelpDesk, damit du und dein Team die benötigten Informationen habt, wenn ihr sie braucht. Nutzerdefinierte Felder machen es einfach, die spezifischen Informationen zu verfolgen, die für dein Unternehmen einzigartig sind, und natürlich können du und dein Team alle Informationen in Echtzeit auf deine mobilen Geräten im Außendienst bzw. von jedem anderen Ort sehen.
Als das am besten bewertete cloudbasierte Geschäftssystem für den Außendienst ist mHelpDesk ein ausgezeichneter Partner für den Erfolg jetzt und in Zukunft. Das Unternehmen nimmt fast täglich Ergänzungen und Verbesserungen vor und bauen lange, glückliche Beziehungen zu seinen Kunden auf. Das Unternehmen freut sich darauf, auch mit dir zusammenzuarbeiten.
Preisoptionen ab:
$ 169,00/Monat
- Kostenlose Version
- Gratis Testen
- Abonnement
Die 5 Top-Alternativen zu mHelpDesk
Geräte
Unternehmensgröße
Märkte
Kanada, Vereinigte Staaten
Unterstützte Sprachen
Englisch
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Die 5 Top-Alternativen zu mHelpDesk
Bilder







Funktionen
Gesamtzahl der Funktionen von mHelpDesk: 155
Alternativen
Housecall Pro

QuickBooks Desktop Enterprise

Autotask PSA

ServiceMax

Nutzerbewertungen
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- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.
Bewertet am 2.2.2018
We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have...
We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.
Vorteile
The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.
Nachteile
Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".
Antwort von mHelpDesk
Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Field Service Software for any Business to Stay Organized
Bewertet am 9.10.2020
Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very...
Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.
Vorteile
You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.
Nachteile
When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.
In Betracht gezogene Alternativen
Housecall ProGründe für den Wechsel zu mHelpDesk
I really liked the customer support when I called to get information about the functions and features of their software before making a choice. I felt more serviced as a customer by working with M Helpdesk Staff.- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Functional and reliable product with ZERO updates
Bewertet am 18.9.2020
It's been OK. We are still using it but we are actively looking for a replacement. Of course once...
It's been OK. We are still using it but we are actively looking for a replacement. Of course once you invest in a product it's painful to rip it off and go with another (despite being necessary). They know this and that might be part of why they are totally complacent.
Vorteile
I like the simplicity of it. It's very simple to use and it works as expected. If your goal is to schedule jobs, create quotes, schedule estimates, and push invoices over to quickbooks it works just fine. It also has a mobile app that is sufficient for basic functionality.
Nachteile
We've been using this product for over 2 years and they haven't made one single solitary update. Zero. Not one addition to the software. In other words, they appear to have absolutely no ambition whatsoever to make the system better. No doubt this is an organizational decision. If you're looking for a very basic product that works well for what it does, mhelpdesk is fine. If you're looking for a product that will grow with you then it absolutely is not. This product is going nowhere.
They have absolutely no decent way to manage memberships.
The system freezes up semi-frequently (although thankfully we've never had an extended downtime)
The building of estimates is very basic and you have no way of building in multiple options within the same estimate. It's very plain jane. It always will be.
There are manifold bugs and usually the bugs will last for months and months and sometime once they happen they never get resolved. For example:
- I can no longer export a customer list from the software. I doubt they will resolve this despite the repeated tickets.
- You can no longer drag and move items around on a quote when you're using google chrome. It only works if you're using Safari. The problem is virtually nothing in the product works with Safari so you have to login just to do that one task and then go back to Chrome for everthing else.
- You have to click save more than once in certain workflows in order for the page to actually save.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great Customer Support
Bewertet am 30.5.2019
Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other...
Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.
Vorteile
It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.
Nachteile
Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.
In Betracht gezogene Alternativen
Verizon ConnectGründe für den Wechsel zu mHelpDesk
Their program wouldn't track customer sales tax for each job. There were also a few features that couldnt compare to MHD.Antwort von mHelpDesk
Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!
- Branche: Industrieautomation
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
mHelpDesk
Bewertet am 17.7.2019
Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very...
Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very timely manner with any issues that would pop up.
Vorteile
I like that it is easy to use and was easy to setup. The flow of the customer account is good.
Nachteile
I do not like the reporting. It is not the easiest reports to pull and when you do, sometimes does not make sense. However, I have not used the reports enough to say they are unworkable.
In Betracht gezogene Alternativen
RazorSyncGründe für den Wechsel zu mHelpDesk
We used RazorSync for several months until we decided that mHelpDesk was a better fit for our business.Antwort von mHelpDesk
Rita, thank you for sharing your comments. We're happy to hear that the product is working for your business and that the Customer Support team has been helpful. We'll pass your feedback about the reporting to the product and engineering teams. Thanks for being a customer!
mHelpDesk Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über mHelpDesk.F. Welche Preispläne bietet mHelpDesk an?
mHelpDesk bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 169,00/Monat
- Preismodell: Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von mHelpDesk?
mHelpDesk hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500, 501-1 000, 1 001-5 000
F: Welche Sprachen werden von mHelpDesk unterstützt?
mHelpDesk unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt mHelpDesk mobile Geräte?
mHelpDesk unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert mHelpDesk?
mHelpDesk kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Authorize.Net, Close, Google Analytics, Google Calendar, Google Workspace, Mailchimp, PayPal, QuickBooks Online Advanced, Quickbooks Online, Stripe, Twilio, WordPress
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet mHelpDesk an?
mHelpDesk bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat
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- Planungssoftware
- Field Service Management Software
- Personaleinsatzplanung Software
- Instandhaltungssoftware
- Software für die Disposition von Wartungspersonal
- Unternehmensführung Software
- Dienstplan Software & Schichtplaner
- Zeiterfassungssysteme
- Außendienst Software
- SHK Software (Sanitär, Heizung, Klima & Lüftung)
- Öl- & Gas-Software
- Kalender Software
- Auftragsmanagement Software
- Equipment Maintenance Software
- Haushaltsservice Software
- Sanitär Software