Act!

Bessere Geschäftsbeziehungen denn je. Bessere Geschäftsergebnisse denn je.

Über Act!

Act! Premium ist ideal für kleine und mittelständische Unternehmen, die ihre Produkte effektiver vermarkten, ihre Verkaufszahlen steigern und Kundschaft fürs Leben gewinnen wollen. Mit unübertroffener Flexibilität und Wahlfreiheit passt sich die Software genau an Ihre individuellen Arbeitsweisen an. Von der Abstimmung auf Ihre Geschäfts- und Branchenprozesse bis hin zu Ihren bevorzugten Bereitstellungs- und Zugriffsoptionen sind Ihren Möglichkeiten bei Act! Premium keine Grenzen gesetzt.


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Act!

3,8 (747)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

€ 30,00
Monat
$ 50,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion

Funktionen

100
115

Integrationen

8
23

Bedienkomfort

3,8 (747)
4,1 (5 560)

Preis-Leistungs-Verhältnis

3,8 (747)
4,1 (5 560)

Kundenservice

3,4 (747)
4,2 (5 560)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

Dynamics 365

4,4
Nr. 1 Alternative zu Act!
Microsoft Dynamics AX ist eine mehrsprachige und in mehreren Währungen verfügbare Software zur Ressourcenplanung von...

Agile CRM

4,1
Nr. 2 Alternative zu Act!
Agile CRM kombiniert leistungsstarke Automatisierung, Telefonie, Web-, mobile, E-Mail-, soziale und Planungs-Funktionen,...

HubSpot Marketing Hub

4,5
Nr. 3 Alternative zu Act!
HubSpot Marketing Hub ist eine skalierbare All-in-one-Plattform für Inbound-Marketing, die Content-Marketing, Marketing...

HubSpot Sales Hub

4,5
Nr. 4 Alternative zu Act!
HubSpot Sales ist eine Suite von inbox-basierten E-Mail-Tracking- und Produktivitäts-Tools, mit denen Vertriebsteams...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

3,8 /5
(747)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Funktionen
3,8/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
3,4/5

Hast du Act! bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 747 Bewertungen
Thomas
Thomas
Gesamtbewertung
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Love the ease of use for both entering data and retrieving info

Bewertet am 7.5.2018

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what...

I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Vorteile

The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Nachteile

I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

Richard
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Meda Int'l Review

Bewertet am 3.4.2024

Having used Act! in previous businesses as well as other solutions, Act! is probably the easier of...

Having used Act! in previous businesses as well as other solutions, Act! is probably the easier of solutions to use without having to tick endless boxes for information that would be surplus to our needs,

Vorteile

Easy and simplicity of use that we've customised for our business.

Nachteile

We possibly aren't maximising the use of our solution, but it does a great job for what we ant out of it.

Antwort von Act!

Thank you Richard for your review. It's great to hear that you've customised Act! to fit your business needs and are enjoying its ease of use. We appreciate you letting us know!

David
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Act and your need for a CRM

Bewertet am 19.9.2022

Without the introduction of a CRM, i doubt we would have had the client retention we have been...

Without the introduction of a CRM, i doubt we would have had the client retention we have been lucky to have, we had trialed other CRM's, from free online to high cost ones like Goldmine - they all do much the same but our need to a specific way of accessing and manipulating our data left us with Act as the only real option. One option was to have a bespoke system but costs in the region of £100,000 and constant support didnt make much business sense at the time and after seeing similar projects fail at rival companies we think the route we took has been justified

Vorteile

Having the ability to scale requirements has helped the business grow without huge outlay. Has the capability to use high end hardware and now has a Cloud based solution so removing the need for costly onsite equipment if required

Nachteile

As usual costs, the license model has change from perpetual to the per user per year, the Cloud based variant is expensive but comparable to others. The need for a 3rd party module to fully use the software for our needs has increased usability but at a cost, would of been nice to include in subscription

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM

Gründe für den Wechsel zu Act!

Zoho wasnt around at the original decision but was pushed a new Sales Director, after 4 weeks of trying to get 10 client details imported to show proof of use we gave up - no direct import without essential data loss. Goldmine was extensively used by 3 Sales reps, although powerful it didnt meet the requirement we needed at the time, and at the time was 5 times more expensive. The budget wouldnt stretch even if we would get everything we needed from it so Act was chosen

Antwort von Act!

Hi David, thank you for taking the time to share how your business is using Act! -especially the cloud-based solution.
We love hearing from our customers, so thanks again for sharing!

Ash
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great system

Bewertet am 20.3.2024

Great customer service and very knowledgeable. Easy transition from localised platform to online.

Great customer service and very knowledgeable. Easy transition from localised platform to online.

Vorteile

We have used the system for year and it is a fantastic way to manage our customer database. You can keep things very simple or you can integrate the system to run your complete business.

Nachteile

The initial setup modifying the fields can be a little confusing at first but once you get into a rhythm it doesn't take too long.

Antwort von Act!

Hi Ash, it's so good to hear that Act! is helping you manage your customers and that you are able to leverage its rich feature stack. We really appreciate your review!

Hugh
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very helpful team

Bewertet am 19.3.2024

Vorteile

Luke helped me throughout the process, offering rapid replies & answering any queries. I felt he went above and beyond by creating videos himself to show me how to use certain features around ACT that I was not sure on.

Nachteile

It can sometimes be slow to load up ACT when first opening.

Antwort von Act!

Thank you, Hugh, for taking the time to let us know that you appreciated Luke's assistance. We have a great team that loves providing help and support to our customers and we are happy to hear that you valued the experience and got a quick resolution and answers to your feature questions.

5 von 747 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Act! Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Act!.

Act! bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: € 30,00/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Act! Premium Desktop oder Cloud für 30 € pro Nutzer/Monat (jährliche Abrechnung)

Act! hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500

Act! unterstützt die folgenden Sprachen:

Deutsch, Englisch, Französisch

Act! unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Act! kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Dropbox Business, Google Workspace, LinkedIn for Business, Meta for Business, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Zapier, iCloud

Act! bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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