Über Close

Close ist ein Inside-Sales-CRM, das von Vertriebsmitarbeitenden für Vertriebsmitarbeitende entwickelt wurde. Close bietet viele Funktionen zur Steigerung der Verkaufsproduktivität, einschließlich integrierter Anrufe, E-Mail, SMS, intelligenter Suche, API und Integrationen, umsetzbarer Berichterstattung und mehr.

Preisoptionen ab:

35,00 $/Monat

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Geräte

Unternehmensgröße

K M G

Märkte

Australien, Brasilien, Kanada, China, Deutschland und 5 weitere , Vereinigtes Königreich, Indien, Japan, Mexiko, Vereinigte Staaten

Unterstützte Sprachen

Englisch

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Bilder

Calling in Close
Customized Search in Close
Inbox in Close
Explorer in Close
Email Activity Thread in Close
Sales Activity Timeline in Close
New Email Template Creation in Close
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Videos zu Close
Videos zu Close
Close Screenshot: Calling in Close Close Screenshot: Customized Search in Close Close Screenshot: Inbox in Close Close Screenshot: Explorer in Close Close Screenshot: Email Activity Thread in Close Close Screenshot: Sales Activity Timeline in Close Close Screenshot: New Email Template Creation in Close

Funktionen

Gesamtzahl der Funktionen von Close: 81

  • API
  • Administrative Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Aktivitätsmanagement
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufmanagement
  • Anrufverfolgung
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Automatisches Telefonwahlgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Beziehungs-Nachverfolgung
  • Chancenmanagement
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Drip-Kampagnen
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Antworten-Kontrolle
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Tracking
  • E-Mail-Vorlagen
  • Engagement-Analytik
  • Ereignisprotokolle
  • Erinnerungen
  • Fortschrittsverfolgung
  • Gebietsmanagement
  • Gemeinsame Kontakte
  • Inbox-Management
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kampagnen-Personalisierung
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Kundensegmentierung
  • Lead Benachrichtigungen
  • Lead Segmentierung
  • Lead-Distribution
  • Lead-Engagement
  • Lead-Erfassung
  • Lead-Pflege
  • Lead-Qualifizierung
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Marketing-Automatisierung
  • Massenversand
  • Personalisierung
  • Pipeline-Berichte
  • Pipeline-Management
  • Prognose
  • Provisionsmanagement
  • Prädiktive Wähler
  • Routing
  • SMS-Nachrichtenversand
  • Sales-Pipeline-Management
  • Segmentierung
  • Self-Service Portal
  • Stapelverarbeitung
  • Statusverfolgung
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Umleitung der Anrufe
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufsprognose
  • Vertriebsaktivitätsmanagement
  • Videoanruf-Aufzeichnung
  • Visuelle Analytik
  • Voice-Mail
  • Volltextsuche
  • Webbasierte Entwicklung
  • Workflow-Management
  • Zielkontoerkennung
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Alternativen

Zoho CRM

4,2
Alternative Nr. 1 zu Close
Zoho CRM ist eine web-basierte CRM-Anwendung, die Benutzern eine 360-Grad-Übersicht über Vertrieb, Marketing, Inventar,...

amoCRM

4,5
Alternative Nr. 2 zu Close
amoCRM ist eine Sales- und Lead-Management-Lösung für KMUs. Mit einer interaktiven Pipeline können Anwender die...

Salesforce Sales Cloud

4,4
Alternative Nr. 3 zu Close
Kennst du Salesforce-Lösungen für kleine Unternehmen? Sales Cloud ist eine anpassbare CRM-Plattform, die mit deinem...

Salesflare

4,7
Alternative Nr. 4 zu Close
Salesflare ist ein CRM-Lösung (Customer-Relationship-Management) für kleine Unternehmen und Start-ups, die die Zeit für...

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,7 /5
(134)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,6/5

Hast du Close bereits?

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5 von 134 Bewertungen angezeigt
Anna K.
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Close.io for therapists, tutors and coaches

Bewertet am 14.10.2015

I have been looking at various CRM's for my private practice. I provide online therapy for speech,...

I have been looking at various CRM's for my private practice. I provide online therapy for speech, language and learning. Close.io impressed me with its rich features and customizations. I loved the fact that Close.io works perfectly for one person. So many of the other CRMs are for sales teams.

Vorteile

Everything functioned flawlessly on the first try. I was able to set it up to use my domain name email. I imported all my contacts from Gmail. I could add customizations that would make it easy to keep track of my clients.

The search function knocked my socks off! I couldn't remember the name of a certain funding agency. Just by entering the client's name, it gave me the funding agency.

Close.io was created for people trying to make an initial sale. I keep my clients three or four years and they often need a break from therapy for a few months. It was easy for me to give clients a status, such as "paused" or "completed goals".

I was able to collect leads from my Wordpress website using Planso Forms. These create a new lead in Close.io.

The options to add a phone line and bulk email surprised me. I haven't seen this in any other CRMs. I can create email templates and send out messages to groups of people using my domain name email. The messages are plain text, which is just right for smart phones.

I tried out the phone function on my computer. I have been using Magic Jack, and getting complaints from clients about MJ. The Close.io phone line is from Twilio and is much clearer. By installing the app on my phone, I can have a second phone number on my cell and I don't have to give clients my personal number.

Nachteile

I'm in Canada. I wish the price wasn't so high, especially with the exchange rate.

As an online therapy provider, I also have to pay for a telepractice platform and an online scheduler. If Close.io offered integration with Verishow and Accuity Scheduling, they would be able to offer a complete virtual office for online therapists, tutors, and coaches.

Eric M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Close - Marketing Agency

Bewertet am 12.2.2021

Overall I would highly recommend the software to other businesses users I think it is far better...

Overall I would highly recommend the software to other businesses users I think it is far better than its competitors.

Vorteile

It is a great CRM for marketing and sales agencies. I would recommend the software if you do a lot of outbound sales and need to assign tasks to team members.

Nachteile

It is a little bit of a steep learning curve however once you get the gist of it everything becomes very easy.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Most your organization will ask, "why aren't we using Salesforce?"

Bewertet am 18.11.2018

Skip it.

Skip it.

Vorteile

Great if you have the patience and developments resources to help you customize everything. API is good, but for most non-enterprise organizations, who has time to be messing with APIs? Built in VoIP is a nice feature, but do your math and make sure the price is worth it.

Nachteile

- Searching for data is near impossible. Can't filter for anything logically without getting into "raw queries," so you better be half an engineer if you want to search for anything.
- Reporting is a joke. The reporting tools might as well not exist. Be prepared to ask developers to leverage the API and sync into some other tool.
- No matter what they may sell you, it's a CRM best used with small sales teams. It's not for account management or companies that expect anyone without an engineering degree to figure out how to analyze the data inside of it.

Jeffrey A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great CRM

Bewertet am 13.12.2020

Overall my experience with Close has been a positive one. Customer service is responsive.

Overall my experience with Close has been a positive one. Customer service is responsive.

Vorteile

The pros are that is a pretty straight forward CRM to use. It integrates well with many other applications.

Nachteile

Overall, I cannot really think of any cons. It gets the job done as a reasonably priced CRM. It does not have as many features as salesforce but for the price its great.

Alexander E.
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Close is great for startup sales but lacks some simple features

Bewertet am 18.10.2019

Overall it's been a good but not great experience. The basics are covered for a CRM but some what...

Overall it's been a good but not great experience. The basics are covered for a CRM but some what seems like basic features are still missing.

Vorteile

I love the automated email sequences to help with my outbound prospecting efforts. This enables me to 'set it and forget it" to ensure proper follow up is happening with prospects.

Nachteile

I don't like that you can't map specific email chains to specific opportunities. Furthermore, you can't upload files which is a real drawback and support suggested I just link to google shared drives.

5 von 134 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Close Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Close.

Close bietet folgende Kostenpläne an:

  • Beginnt ab: 35,00 $/Monat
  • Preismodell: Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von Close

Close hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2-10, 11-50, 51-200, 201-500

Close unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Close unterstützt die folgenden Geräte:

Close kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Drift, Gong.io, Help Scout, HubSpot Marketing Hub, Intercom, Mailchimp, PandaDoc, Slack, Zendesk, Zoom Meetings & Chat

Close bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, Chat

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