Über Streak
Streak ist ein CRM, das vollständig in deinen Gmail-Posteingang integriert ist und neben all deinen anderen G-Suite-Anwendungen arbeitet. Die Anwendung kann verwendet werden, um viele Geschäftsprozesse zu verfolgen, einschließlich Vertrieb, Partnerschaften, Support, Einstellung, Dealflow und vieles mehr. Streak enthält auch eine Reihe leistungsstarker E-Mail-Tools, wie z. B. E-Mail-Tracking, mit dem du verfolgen kannst, wann eine E-Mail geöffnet wird.
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Alternativen
HubSpot Marketing Hub
GMass
Asana
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Nutzerbewertungen
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Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
All CRM Systems should be this powerful and easy!
Bewertet am 7.12.2020
I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM...
I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.
Vorteile
I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.
Nachteile
It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot Marketing HubWarum Streak gewählt wurde
I wanted an integrated solution rather than a separate system that wasn't part of my work flow.Zuvor genutzte Software
Agile CRMGründe für den Wechsel zu Streak
Price and simplicity.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 1 001–5 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Everything for free
Bewertet am 13.1.2020
We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is...
We were looking for email tracking. Categorising emails based on conversations. Only thing is streak would integrate every email of the customer in a single thread. Though it is a great advantage, sometimes the feature has downsides too. We need to sit and pre edit and then send email to our customer.
Vorteile
It's very difficult to get any tool for free and streak does it with no strings attached. Now you can easily track emails and send attachments via streak. Best part of streak being you can integrate it with gmail and easily classify them.
The eye icon is exciting and turns green when a person has opened his or her email. I like the fact you can categoris data.
Nachteile
It occupies entire Gmail. UI can be a bit better.
Like I need to scroll to see how many opens have been made by clicking the eye icon.
No other cons so far.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Streak for Account Management
Bewertet am 2.5.2023
Using it because it's so integrated into the company structure. Wish we could use something with...
Using it because it's so integrated into the company structure. Wish we could use something with more bells and whistles.
Vorteile
The visualization are great! I do like how easy it is to tag emails retroactively.
Nachteile
I don't like how it seems so disorganized. I wish boxes were easier to organize and you could associate a child org with te primary org.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
A solid CRM that integrates into your daily life
Bewertet am 20.3.2021
We use Streak to create the whole task flow when starting a project for another company. It is a...
We use Streak to create the whole task flow when starting a project for another company. It is a great tool to see where exactly we are in the integration process and how far along we are with each company we work with. It works well, and is reasonably priced. My favourite part is that it integrates into Gmail which makes it extremely convenient. Streak does not come without issues, but they are minor and not too bothersome.
Vorteile
It sits right there, in your Gmail inbox, ready to spring into action when you need it. Streak is an ingenious way to deal with CRM and is easy to remember to deal with, as your email is always open anyway. No need to switch tabs or use multiple different solutions for one task.
Nachteile
There were a few issues I found with Streak. Sometimes it takes ages to load and when I'm trying to follow up on an email, write a note for my team, and have three more tasks sitting in my head, the last thing I need is for my CRM to freeze out for 30 seconds. The other thing I noticed is that, every time I would load any other email address in the same browser, Streak would send me a notification that it should be enabled. It would be great if the Chrome extension would recognize which email address is open and not bother me when it is not the one that it should be managing.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Basic CRM for Gmail Power Users
Bewertet am 25.2.2022
Overall, I think it is a useful CRM with basic - but useful - functionality and a clean interface....
Overall, I think it is a useful CRM with basic - but useful - functionality and a clean interface. It is quite helpful for Gmail and Google Workspace users, who spend a lot of time in their mail inbox.
Vorteile
I like the fact that there is a very low learning curve for your Gmail users. The UI is simple and intuitive. New users can start using it really fast.
Nachteile
The features of the mobile app are missing a lot of functionality. This means that essentially you have to manage everything from your desktop Streak interface.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu Streak
It was selected mainly for its Gmail integration.Streak Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Streak.F. Welche Preispläne bietet Streak an?
Streak bietet folgende Kostenpläne an:
- Ab: $ 0,00/Monat
- Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
- Gratis Testen: Verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Streak?
Streak hat die folgenden typischen Kunden:
Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Streak unterstützt?
Streak unterstützt die folgenden Sprachen:
Englisch
F. Unterstützt Streak mobile Geräte?
Streak unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Streak?
Streak kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Calendly, Google Calendar, Google Sheets, Slack, Typeform, Zapier
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Streak an?
Streak bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat
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