Über Streak

Streak ist ein CRM, das vollständig in deinen Gmail-Posteingang integriert ist und neben all deinen anderen G-Suite-Anwendungen arbeitet. Die Anwendung kann verwendet werden, um viele Geschäftsprozesse zu verfolgen, einschließlich Vertrieb, Partnerschaften, Support, Einstellung, Dealflow und vieles mehr. Streak enthält auch eine Reihe leistungsstarker E-Mail-Tools, wie z. B. E-Mail-Tracking, mit dem du verfolgen kannst, wann eine E-Mail geöffnet wird.


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Streak

4,5 (473)
VS.
Häufig bewertet

Startpreis

$ 0,00
Monat
$ 15,00
Monat

Preisoptionen

Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
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Kostenlose Testversion

Funktionen

45
104

Integrationen

6
231

Bedienkomfort

4,4 (473)
4,3 (5 951)

Preis-Leistungs-Verhältnis

4,4 (473)
4,2 (5 951)

Kundenservice

4,3 (473)
4,4 (5 951)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Alternativen

HubSpot Marketing Hub

4,5
Nr. 1 Alternative zu Streak
HubSpot Marketing Hub ist eine skalierbare All-in-one-Plattform für Inbound-Marketing, die Content-Marketing, Marketing...

GMass

4,8
Nr. 2 Alternative zu Streak
GMass ist eine Erweiterung von Google Chrome, mit der Unternehmen Massen-E-Mail-Kampagnen von Gmail aus durchführen,...

Asana

4,5
Nr. 3 Alternative zu Streak
Asana ist eine Teamlösung für Work Management, mit der alle Mitarbeiter auf die Unternehmensziele ausgerichtet und die...

Zendesk Suite

4,4
Nr. 4 Alternative zu Streak
Zendesk ist die weltweit führende Cloud-basierte Service-Software-Lösung, der über 40.000 Organisationen vertrauen....

Nutzerbewertungen

Gesamtbewertung

4,5 /5
(473)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,3/5

Hast du Streak bereits?

Andere Softwarekäufer brauchen deine Hilfe! Produktbewertungen helfen uns allen, die richtigen Entscheidungen zu treffen.

Zeigt 5 von 473 Bewertungen
Kyla
Kyla
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simple & Convenient CRM Embedded in Gmail

Bewertet am 11.1.2018

Organization for my lead outreach and follow-up. I love how it's embedded within Gmail so all of my...

Organization for my lead outreach and follow-up. I love how it's embedded within Gmail so all of my correspondences are right there. It's a game changer for me moving from a simple spreadsheet that is overwhelmed with data to this streamlined system. And on top of that, it's free!

Vorteile

For my product-based small business, I have a number of sales streams where I cultivate leads. Streak allows me to manage these leads right inside Gmail so I can quickly view all of our correspondences. Since most of my business is done through email, Streak creates a perfect bridge. Specifically, I can create a new box for each lead and categorize it under a specific pipeline (sales stream). Within the pipeline, I can create different sales stages and view all of my leads in one place along with data about our interactions (days since last interaction, days in stage, etc) so I can prioritize my outreach efforts. Within each lead, I can view all of the email correspondences and make notes on the lead. An additional feature in Streak is email open tracking so you can see if your leads have opened your emails. It shows up automatically and displays the times of each open. That's a huge value just to know if your emails are going through. All of these features are completely free and just a simple add-on, which frankly is hard to believe and so valuable for my business!

Nachteile

I really love Streak--for a free program, it offers so much! If I could add anything, I would love to be able to have all correspondences with a specific email address automatically assigned to the same lead box.

Boris
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

A solid CRM that integrates into your daily life

Bewertet am 20.3.2021

We use Streak to create the whole task flow when starting a project for another company. It is a...

We use Streak to create the whole task flow when starting a project for another company. It is a great tool to see where exactly we are in the integration process and how far along we are with each company we work with. It works well, and is reasonably priced. My favourite part is that it integrates into Gmail which makes it extremely convenient. Streak does not come without issues, but they are minor and not too bothersome.

Vorteile

It sits right there, in your Gmail inbox, ready to spring into action when you need it. Streak is an ingenious way to deal with CRM and is easy to remember to deal with, as your email is always open anyway. No need to switch tabs or use multiple different solutions for one task.

Nachteile

There were a few issues I found with Streak. Sometimes it takes ages to load and when I'm trying to follow up on an email, write a note for my team, and have three more tasks sitting in my head, the last thing I need is for my CRM to freeze out for 30 seconds. The other thing I noticed is that, every time I would load any other email address in the same browser, Streak would send me a notification that it should be enabled. It would be great if the Chrome extension would recognize which email address is open and not bother me when it is not the one that it should be managing.

Aldo
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Support INEXISTENT

Bewertet am 12.11.2020

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the...

We are on a paid "Pro" plan and spend over 5.000USD per year for Streak. We are not talking the free plan - for free is a good tool (but limited to personal use and basic features).
Probably all the good reviews come from free users.
We are cloud software developers, so understand the technicalities and if we raise a question is always well described. But we NEVER get a competent answer, in the last case it took 13 days and three nonsense one-line semi-automatic reply to discover that the Streak "support" person did not even know that streak.readme.io is not just documentation to read, but is supposed to be interactive, you can test your API there, but it does not work and they don't bother. You can test this yourself, just try to use streak.readme.io...

Vorteile

easy to use and setup, integration with Gmail, but it' a toy

Nachteile

Support is completely inexistent, they do not answer AT ALL or send canned answers without any brain in them. We are on a paid Pro plan and we have been consistently experiencing this problem for one year. Going to appoint a lawyer to get our money back.

Luis
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Importance of the email traking

Bewertet am 26.3.2024

Vorteile

On the business, the email tracking is very important. To know it the clients reads your email is everything

Nachteile

For now everything is working for me, simple and productive

Goran
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Rough around the edges

Bewertet am 16.8.2022

I used Streak to follow acquisition of customers from cold contact to successful contract, and...

I used Streak to follow acquisition of customers from cold contact to successful contract, and then, in another pipeline, how far along we are in our business relationship. If things would not move for a while, that identified a red flag I would investigate. If it wasn't for the inherent bugginess and general sluggishness of Streak, we would still be using it to this day as its integration with Gmail is just a fantastic idea.

Vorteile

It integrates directly to Gmail, and that alone makes it good. You open your Gmail, like you open it every morning and your CRM is good to go!

Nachteile

This thing is riddled with bugs and glitches. Often it would just not load and I would sit staring at a blank screen. Other times, it would load, but would completely choke my processor. A few times, it crashed my browser.

In Betracht gezogene Alternativen

Zoho CRM und Freshsales

Gründe für den Wechsel zu Streak

We felt it was incredible how well it integrated in our processes and how easy it was to open it every morning without even thinking about having to do it.
5 von 473 Bewertungen angezeigt Alle Bewertungen

Streak Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Streak.

Streak bietet folgende Kostenpläne an:

  • Ab: $ 0,00/Monat
  • Preismodell: Kostenlose Version, Abonnement
  • Gratis Testen: Verfügbar

Streak hat die folgenden typischen Kunden:

Selbstständig, 2–10, 11–50, 51–200, 201–500, 501–1 000, 1 001–5 000

Streak unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

Streak unterstützt die folgenden Geräte:

Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Streak kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Calendly, Google Calendar, Google Sheets, Slack, Typeform, Zapier

Streak bietet folgende Optionen für Kundensupport:

E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Chat

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