CustomerGauge

CustomerGauge

Net Promoter Score® to measure, act, monetize and grow your customer base.

4/5 (1 Bewertung)

CustomerGauge Übersicht

CustomerGauge is an end-to-end, fully integrated, feedback and loyalty management platform built on the Net Promoter® System. A "four-in-one" platform, its in-application capabilities include Communications (email), Feedback Collection (surveys), Action (Closing the Loop on Customer Issues), and Analytics. The system's powerful API means it can be integrated with external CRMs such as Salesforce and ecommerce platforms such as Magento.

Preis

Beginnt ab
N/A
Preisoptionen
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Preis-Leistungs-Verhältnis

Geräte

Unternehmensgröße

K
M
G

Märkte

Asien, Australien, Brasilien, Kanada, China und 5 weitere , Europa, Deutschland, Indien, Japan, Lateinamerika

Unterstützte Sprachen

Chinesisch (vereinfacht), Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch und 3 weitere , Italienisch, Portugiesisch, Spanisch

CustomerGauge Bewertungen

Gesamtbewertung
4/5
100% Positive Bewertungen
0
Ausgezeichnet
1
Sehr gut
0
Durchschnitt
0
Gering
0
Schlecht
Dan O.
Mit Google übersetzen

Insightful, Useful NPS Application

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 16.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

CustomerGauge provides a high level metrics of one's NPS score across the dimensions that you choose - albeit a business unit, store or local geography. At a high level, the solution enables you to slice the data to get real insights as to how your business is perceived by its customers.

CustomerGauage also provides a decent array of tools to handle customer feedback with customers and prompt customers to create reviews on third party websites.

CustomerGauge is also backed by a great team that really are genuinely passionate about user experience, how to properly measure it and how to make it better.

Nachteile

Processing times on customer data upload isn't immediate, what they refer to as "data transport" (file upload of customer data) can take a few minutes to be processed.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10

CustomerGauge Funktionen

  • API

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anpassbare Berichterstellung
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatische Benachrichtigungen
  • Benutzerdefinierte Felder
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM-Integration
  • Daten-Import / -Export
  • E-Mail-Integration
  • Echtzeit-Daten
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Integration von Dritten
  • Kalenderverwaltung
  • Kundendatenbank
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mobile Integration
  • Social-Media-Integration

Zusätzliche Informationen für CustomerGauge

Schlüssel-Features von CustomerGauge

  • API
  • Built-in Professional-level Email Tool
  • Comprehensive Real Time Customer Feedback Analytics
  • Customer Feedback Workflow Management
  • Digital Signage to Share Feedback Internally
  • Magento Integration
  • Salesforce Integration
  • Testimonial Publisher for Websites

Vorteile

Communication
As a direct line of contact with customers, email is much more than only surveys. It can be used to send program introductions, reminders to increase response rates, and thank you notes to survey respondents.

Firefighting
The CustomerGauge platform has a specialised Firefighting tool to manage workflow and enable organisations to track and close the loop on issues as they happen.

Analytics
CustomerGauge Reports are comprehensive. Our best-in-class Net Promoter analytics enable users to drill deep into trends and identify the root cause of issues with ease. Reports update in real time.

Using Feedback to Drive Organisational Change
Building on closing the loop on customer issues, and making incremental improvements to products and services, customer feedback can be of enormous benefits to the organisation.

External feedback sharing is an exciting opportunity to create word-of-mouth buzz and drive referrals. Internal feedback sharing presents an exceptional opportunity to align your entire organisation along the voice of the customer.

CustomerGauge tools ensure organisations are able to share feedback with maximum customisation and minimum effort.

CustomerGauge Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über CustomerGauge.

F. Welche Preispläne bietet CustomerGauge an?

CustomerGauge bietet folgende Kostenpläne an:

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von CustomerGauge?

CustomerGauge bietet die folgenden Funktionen:

  • API
  • Built-in Professional-level Email Tool
  • Comprehensive Real Time Customer Feedback Analytics
  • Customer Feedback Workflow Management
  • Digital Signage to Share Feedback Internally
  • Magento Integration
  • Salesforce Integration
  • Testimonial Publisher for Websites

F. Wer sind die typischen Nutzer von CustomerGauge?

CustomerGauge hat die folgenden typischen Kunden:

Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit

F: Welche Sprachen werden von CustomerGauge unterstützt?

CustomerGauge unterstützt die folgenden Sprachen:

Chinesisch (vereinfacht), Niederländisch, Englisch, Französisch, Deutsch, Italienisch, Portugiesisch, Spanisch

F. Welche Preispläne bietet CustomerGauge an?

Wir haben keine Informationen über die Preispläne von CustomerGauge

F. Unterstützt CustomerGauge mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte CustomerGauge unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert CustomerGauge?

CustomerGauge kann in folgende Anwendungen integriert werden:

Autotask, Freshdesk, Freshdesk, Infusionsoft, Microsoft Dynamics CRM, NetSuite, Pipedrive, Salesforce Sales Cloud, SugarCRM, Zendesk

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet CustomerGauge an?

CustomerGauge bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen