WebMerge

WebMerge

Individuelle und automatisierte Dokumenten-Erstellung.

4.8/5 (350 Bewertungen)

WebMerge Übersicht

Was ist WebMerge?

FUNKTIONSWEISE: Es ist ganz einfach! Du richtest in WebMerge ein Dokument (oder eine Vorlage) ein, nimmst eine Integration in gängige Services vor, um deine Daten an das Dokument zu senden, und erhältst eine zusammengeführte Kopie. Dank der vielfältigen Dokumenttypen kannst du professionelle Dokumente erstellen, die genau zu deinem Geschäft passen. Unabhängig davon, ob du eine sichere PDF, ein dynamisch erzeugtes Dokument oder die Flexibilität einer Word/Excel/PowerPoint-Datei benötigst, WebMerge unterstützt alles. Nach dem Erstellen des zusammengeführten Dokuments kannst du aus einer der leistungsfähigen Bereitstellungsoptionen von WebMerge auswählen, z. B. per E-Mail senden, in der Cloud speichern oder an eine andere Person senden. KUNDENBERICHTE: „Seit WebMerge zusammen mit Zapier die Übertragung von Nutzerdaten in ausfüllbare PDF-Dateien übernimmt, habe ich mehr Zeit für wichtigere Aspekte des Projekts und des Geschäfts.“ – Derek Foster „Mit WebMerge sparen wir 20–40 Stunden pro Monat.“ – Daniel Yeoman „Wir haben jetzt einen leistungsfähigen und schnellen PDF-Rendering-Prozess, der es dem Unternehmen ermöglicht, Word-Dokumente zu entwerfen und diese schnell in das Web zu integrieren.“ – Peter Barton

WebMerge Übersicht

Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat

Preisoptionen

Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis

WebMerge Funktionen

Geräte
Unternehmensgröße
K M G
Märkte
Australien, Kanada, Europa, Vereinigtes Königreich, Vereinigte Staaten von Amerika
Unterstützte Sprachen
Englisch

Screenshots

WebMerge Screenshot: Flexible ways to merge documents
WebMerge Screenshot: Flexible ways to merge documents WebMerge Screenshot: Powerful delivery options WebMerge Screenshot: Online HTML document builder WebMerge Screenshot: Easy document management

WebMerge Bewertungen

WebMerge Bewertungen

Gesamtbewertung
4.8
/
5 350 Nutzerbewertungen
Ausgezeichnet
279

Sehr gut
64

Durchschnitt
7

Gering
0

Schlecht
0

Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5
Funktionen
4.7
Bedienkomfort
4.5
Kundenbetreuung
4.8
98% haben diese Anwendung empfohlen
Robert (robby) J.

Best Document Generator for SFDC

We had been using Salesforce's built in quote document tool to create customer facing documents. Anyone that has used it knows of the limitations of that feature of SFDC. I researched and discovered WebMerge. Installed it in our sandbox and had it running in minutes. They have an extensive trial period and after a few days realized it was the perfect affordable solution. Our documents look professional. Plus being able to use the document routing allows me to merge multiple documents into one. I am pulling in technical specifications from AWS S3 and merging into my quotes to create 1 document to give to the customer. WebMerge also helped me with the settings in AWS S3 to allow only WebMerge to access my data bucket.
I know there are many undiscovered uses that I am going to have for this product. Plus flexible pricing. You pay for number of merges - not number of pages.


Mit Google übersetzen
David G.

Awesome Tool, couldnt live without it

It provides the functionality to generate beautiful and logically complex documents through various methods leveraging the existing data in Salesforce. This can save our customers tonnes of time and provides their customers are much better customer experience.


Mit Google übersetzen
Reggie R.

Our tiny business just took a leap forward in professionalism!

We have a small business with three full-time employees, and we serve about 200 business customers per year. We rely heavily on automation to manage all of this between the three of us.

Until recently, we had four employees, and we discovered Webmerge when our fourth employee announced that she was leaving to take another job. We wondered, "Who is going to create our contracts and invoices and other documents that we send to our clients?"

We could try to hire another person OR we could try to automate all of those tasks.

We decided to automate.

We started investigating our options, discovered Webmerge, integrated it into our automated processes and BAM! our problem was solved. Not only were we able to automate everything the departed employee had been doing, we did so in a way that was faster, cheaper and more professional than ever before.

Our clients noticed. To them it feels as if we have a team of 20 people. How else could we produce all of the professional looking documents so quickly.

Our team noticed, too. My employees felt relief that this solution had been created, and the many contractors we represent noticed an improvement in the prep-docs they get for their events.

Webmerge is an AMAZING tool, and it has completely transformed our business.


Mit Google übersetzen
Farooq A.

Super Product for HR Automations

Overall Webmerge helped us acheive the paperless onboarding process and we have managed to configure the product overnight in less than 4 hours and we were live.


Mit Google übersetzen
Matt K.

WebMerge helps merging data with colleagues


Mit Google übersetzen
Robert (robby) J.
Branche: Maschinerie
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Best Document Generator for SFDC

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.11.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

We had been using Salesforce's built in quote document tool to create customer facing documents. Anyone that has used it knows of the limitations of that feature of SFDC. I researched and discovered WebMerge. Installed it in our sandbox and had it running in minutes. They have an extensive trial period and after a few days realized it was the perfect affordable solution. Our documents look professional. Plus being able to use the document routing allows me to merge multiple documents into one. I am pulling in technical specifications from AWS S3 and merging into my quotes to create 1 document to give to the customer. WebMerge also helped me with the settings in AWS S3 to allow only WebMerge to access my data bucket.
I know there are many undiscovered uses that I am going to have for this product. Plus flexible pricing. You pay for number of merges - not number of pages.

Vorteile

The more I use this product, the more i find out new things that it can do. Extremely flexible document template creation. Can use your own MS Office documents for templates or create using WebMerge template builder. Extremely easy to get up and going in a few minutes by uploading an existing Word document with merge fields. The ability to add logic to the templates (formatting,hide fields,sort,etc) is a game changer. If the data is in SFDA, you can get it into a WebMerge document. Another feature that makes this product unique is that you can include a custom SFDC SOQL query in your mappings to merge in almost anything from SFDC.
Even as great as the software is, the support is even better. You submit a case and almost immediately get a response and a solution. If you post a question, you get a response almost immediately. WebMerge will email and and respond to your emailed replies. They will help you until you get a resolution/solution. They will give helpful tips about how to tackle your use case. I bet I emailed them a few times a day with different questions and they replied each time with support.
I cannot explain how helpful this product has been to me to accomplish what I needed to do and I am going to be able to do so many more things that I did not realize. Also a lot of helpful articles on their website.

Nachteile

Not really anything. If I had to pick something, when uploading a template to WebMerge - if you do get an error message at times it might be cryptic and hard to decipher but your error is usually easy to pick out of the message.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

David G.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Awesome Tool, couldnt live without it

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 15.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It provides the functionality to generate beautiful and logically complex documents through various methods leveraging the existing data in Salesforce. This can save our customers tonnes of time and provides their customers are much better customer experience.

Vorteile

- Ease of use and simple template setup and editing.
- Power of the tool to do more complex queries and powerful If statements for complex merging.
- Plenty of delivery options that are super simple to setup.
- Full flexibility in how the documents are triggered including from apex, flows, and buttons.
- Pricing structure
- [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Nachteile

- Stronger Integration with FormstackSign would be nice.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Reggie R.
Branche: Non-Profit-Organisation Management
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Our tiny business just took a leap forward in professionalism!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 14.3.2019
Quelle der Bewertung: GetApp

We have a small business with three full-time employees, and we serve about 200 business customers per year. We rely heavily on automation to manage all of this between the three of us.

Until recently, we had four employees, and we discovered Webmerge when our fourth employee announced that she was leaving to take another job. We wondered, "Who is going to create our contracts and invoices and other documents that we send to our clients?"

We could try to hire another person OR we could try to automate all of those tasks.

We decided to automate.

We started investigating our options, discovered Webmerge, integrated it into our automated processes and BAM! our problem was solved. Not only were we able to automate everything the departed employee had been doing, we did so in a way that was faster, cheaper and more professional than ever before.

Our clients noticed. To them it feels as if we have a team of 20 people. How else could we produce all of the professional looking documents so quickly.

Our team noticed, too. My employees felt relief that this solution had been created, and the many contractors we represent noticed an improvement in the prep-docs they get for their events.

Webmerge is an AMAZING tool, and it has completely transformed our business.

Vorteile

It's very easy to use.

We use a lot of automation and via Zapier and Docusign, we were able to easily integrate Webmerge into our existing automation.

It's super easy to create templates and update templates.

Nachteile

We haven't bumped into any cons with the software. Everything has worked perfectly for us.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Farooq A.
Branche: Onlinemedien
Untern. Größe: 10.001+ Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

Super Product for HR Automations

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 21.10.2019
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Overall Webmerge helped us acheive the paperless onboarding process and we have managed to configure the product overnight in less than 4 hours and we were live.

Vorteile

Seamless Integrations with Zapier and Docusign. We are using this application for our Offer and Onboarding process integrated with Docusign.

Nachteile

Cost is on a little higher side and support can be improved.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Matt K.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Mit Google übersetzen

WebMerge helps merging data with colleagues

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.1.2018
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

WebMerge provides various templates and helps building the custom templates which can be merged with any kind of data. These documents can then be send to various contacts with our colleagues.
It helps integrating with various 3rd party applications.

Nachteile

The user interface needs the improvement to make the application user friend. The functionality seems fine as it helps merging the information well.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Nutzerempfehlung
9.3/10
Basierend auf 350 Benutzerbewertungen
Vergleiche Nutzerempfehlungen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

WebMerge Preis

WebMerge Preis

Beginnt ab
29,00 $/Monat
Gratis Testen
Kostenlos
Abonnement
Preis-Leistungs-Verhältnis
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5
Basierend auf 350 Benutzerbewertungen
Vergleiche das Preis-Leistungs-Verhältnis mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

WebMerge Funktionen

WebMerge Funktionen

API
Aktivitäts-Dashboard
Aktivitäts-Verfolgung
Automatische Benachrichtigungen
Chat
Datei-Verwaltung
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Drag-and-Drop-Oberfläche
Gemeinsamer Arbeitsbereich
Genehmigungs-Management
Integration von Dritten
Kommentieren
Kundenspezifisches Branding
Prognosen
SSL-Sicherheit
Suchfunktion
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Workflow-Management
Zugriffskontrolle
Funktionen
4.7/5
Basierend auf 350 Benutzerbewertungen
Vergleiche Funktionen mit Alternativen
Mit Alternativen vergleichen

Kategorien

Videos und Anleitungen

Videos und Anleitungen

WebMerge Häufig gestellte Fragen

WebMerge Häufig gestellte Fragen

Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über WebMerge.

F. Welche Preispläne bietet WebMerge an?

WebMerge bietet folgende Kostenpläne an:

Beginnt ab: 29,00 $/Monat

Preismodell: Kostenlos, Abonnement

Gratis Testen: Verfügbar

F. Was sind die Hauptfunktionen von WebMerge?

Wir haben keine Informationen über die Funktionen von WebMerge

F. Wer sind die typischen Nutzer von WebMerge?

WebMerge hat die folgenden typischen Kunden:

Freie Mitarbeiter, Großunternehmen, Mittlere Unternehmen, Non-Profit, Öffentliche Verwaltung, Kleine Unternehmen

F: Welche Sprachen werden von WebMerge unterstützt?

WebMerge unterstützt die folgenden Sprachen:

Englisch

F. Welche Preispläne bietet WebMerge an?

WebMerge hat folgende Preismodelle:

Kostenlos, Abonnement

F. Unterstützt WebMerge mobile Geräte?

Wir haben keine Informationen darüber, welche Geräte WebMerge unterstützt

F. Mit welchen anderen Applikationen integriert WebMerge?

WebMerge kann in folgende Anwendungen integriert werden:

ActiveCampaign, Chargify, Formstack, Infusionsoft, KiSSFLOW, Nimble, Pipeliner CRM, ProjectManager.com, TrackVia, Zapier

F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet WebMerge an?

WebMerge bietet folgende Optionen für Kundensupport:

Häufig gestellte Fragen, Forum, Wissensdatenbank, Online-Support, Telefon-Support, Video-Anleitungen