
Adobe Workfront
Über Adobe Workfront
Adobe Workfront ist eine ausgezeichnete Lösung für das Arbeitsmanagement auf Unternehmensebene. Adobe Workfront verbindet die Strategie mit der Bereitstellung, indem es Personen und Daten im gesamten Unternehmen integriert, und verwaltet die Arbeit von Anfang bis Ende, um messbare Ergebnisse in einer kollaborativen All-in-one-Plattform bereitzustellen. In jeder Phase der Planung und Ausführung von Arbeiten stellt Adobe Workfront die von Unternehmen benötigten Geschäftsfunktionen bereit, um auf dem Markt zu skalieren und eine exzellente Marktposition zu erreichen.
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Alternativen
RoboHead

Redmine

Planview Daptiv

Celoxis

Nutzerbewertungen
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- Branche: Animationssoftware
- Unternehmensgröße: 501–1 000 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Innoativ und zeitspRend
Bewertet am 23.12.2022
Starke Erleichterung des Arbeitsalltags
Starke Erleichterung des Arbeitsalltags
Vorteile
Funktion knd Anwendung funktionell und innovativ
Nachteile
Sicherheit der daten sind nicht gewährleistet

- Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Vital integration into my company
Bewertet am 23.4.2022
I am able to stay in the know with my remotely run company. This product has given me the confidence...
I am able to stay in the know with my remotely run company. This product has given me the confidence to move forth after the mess and stress of the pandemic.
Vorteile
I truly enjoyed the fact that this product gave us hope to continue functioning 100% while still having to work remotely. This has enabled us as a whole to still build clientele all while staying on the same page with all employees with task management.
Nachteile
I really have nothing really negative to say. I guess this is just a product that is only as successful for you as what you put into it. Meaning it can be as simplistic and as basic as you want it to but it also can be really in depth and intricate as well. You get what you give.
In Betracht gezogene Alternativen
Dayforce HCMGründe für den Wechsel zu Adobe Workfront
I really enjoyed the reviews and how my experience was pretty much exactly as other reviewers described.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Adobe Workfront Review
Bewertet am 4.2.2023
I have had a positive experience with Adobe Workfront. The platform is intuitive and easy to use,...
I have had a positive experience with Adobe Workfront. The platform is intuitive and easy to use, and it provides powerful tools for project management, task management, and resource management. It is also highly customizable, allowing us to tailor our workflow for our specific needs. The customer service has been excellent, and the support staff have been very helpful in providing assistance and solutions to any issues we encountered. Overall, I would highly recommend Adobe Workfront as an effective project management solution.
Vorteile
One of the best things about Adobe Workfront is its scalability. It is designed to be able to accommodate teams of any size and complexity, and it is able to easily adapt to changes in your business. This makes it great for teams that are constantly growing and changing. The software is incredibly user friendly and has a wide range of features that make it easy to manage and track projects. It also has a robust reporting system that can help you to quickly identify areas of improvement. Finally, Adobe Workfront has excellent customer support and a knowledgeable support team that can help you if you ever need assistance.
Nachteile
The biggest con of Adobe Workfront is the lack of customization options. While the platform offers a range of features, it can be difficult to customize the software to meet specific needs. The cost of the software can be prohibitive for some businesses.The user interface can be confusing and unintuitive, making it difficult for users to quickly learn and understand the software.
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Make it work for you
Bewertet am 1.9.2023
It is such a life saver for my company and everything runs smooth
It is such a life saver for my company and everything runs smooth
Vorteile
Ease of customization to one's liking and ability to edit and update projects
Nachteile
Could be complex for a novice user who isn't well conversant
- Branche: Vermögensverwaltung
- Unternehmensgröße: 5 001–10 000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
It's worth a look, but missing a few key features for myself
Bewertet am 19.8.2018
Vorteile
I used to think Workfront was terrible, until I tried other enterprise level project management software. I'm not saying it's the best, far from it, but I think you start to appreciate it more after you realize what a herculean task it is to track everything. It does a decent job of letting you know what you're responsible for, with helpful email notifications so you don't need to always be in the tool. And once you get those notifications it's easy to respond directly in email or link to the project/task at hand and respond or make changes there. The really killer feature is the proofing tool, which despite some grumbling is one of the best out there. It allows commenting and markups of all types and allows you to do so in context. It also does versioning of the proofs, which is super helpful to go back to to remember what was marked up prior or changed. All in all it gets the job done but it's not particularly a pleasure to use, other than the proofing tool.
Nachteile
Not the most user friendly or aesthetic. The dashboard could use some better UX. I tried out a beta of the new dashboard and that was even worse, glad they didn't roll it out. The one big negative is the lack of a proper calendar module. I heard that one exists but for version my company uses, we don't have anything remotely resembling a calendar view. This is so helpful to me to get a view of milestones and deadlines coming up, without having to do the mental gymnastics of looking at a list view of tasks and figuring out what my priorities are. While the proofing tool is amazing (see pros) it does have a couple of missing features. One is the ability to mark comments as completed or resolved without having to do a response, and the only is to somehow create a linear history and relationship of the markups through the versioning system, so you see the evolution of them. Also, the whole idea of creating percentages done of a task seems so arbitrary to me. Even my company doesn't take much stock in it. We basically leave things at 0% until we absolutely need to mark things as 100% complete in order to not risk being at risk or to move on to the next task that's dependent on the prior one.
Adobe Workfront Häufig gestellte Fragen
Weiter unter folgen häufig gestellte Fragen über Adobe Workfront.F. Welche Preispläne bietet Adobe Workfront an?
Adobe Workfront bietet folgende Kostenpläne an:
- Gratis Testen: Nicht verfügbar
F. Wer sind die typischen Nutzer von Adobe Workfront?
Adobe Workfront hat die folgenden typischen Kunden:
501–1 000, 1 001–5 000
F: Welche Sprachen werden von Adobe Workfront unterstützt?
Adobe Workfront unterstützt die folgenden Sprachen:
Chinesisch, Chinesisch (traditionell), Deutsch, Englisch, Französisch, Italienisch, Japanisch, Niederländisch, Norwegisch, Polnisch, Portugiesisch, Schwedisch, Spanisch
F. Unterstützt Adobe Workfront mobile Geräte?
Adobe Workfront unterstützt die folgenden Geräte:
Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)
F. Mit welchen anderen Applikationen integriert Adobe Workfront?
Adobe Workfront kann in folgende Anwendungen integriert werden:
Acquia DAM (Widen), Adobe Campaign, Adobe Experience Manager, Box, Dropbox Business, Google Drive, Jira, Microsoft 365, Microsoft Outlook, Microsoft SharePoint, Salesforce Marketing Cloud, Salesforce Sales Cloud, Slack, Webdam
F. Welche Varianten der Kundenbetreuung bietet Adobe Workfront an?
Adobe Workfront bietet folgende Optionen für Kundensupport:
E-Mail/Helpdesk, FAQ/Forum, Wissensdatenbank, Telefon-Support, 24/7 Live-Support, Chat
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